FORTNITE SEASON 10.20
یحیی رحیمی

محتویات آپدیت 10.20 بازی Fortnite منتشر شد: تله های برقی و جزیره شناور

یحیی رحیمی 13 شهریور 1398 بدون دیدگاه
619 بازدید

کمپانی Epic Games آپدیت جدیدی را برای بازی Fortnite منتشر کرده است. این آپدیت نسخه بازی را به 10.20 می رساند و از دیشب در دسترس دانلود قرار گرفته است. این آپدیت آیتم جدیدی را به این بازی بتل رویال اضافه می کند و یک مکان قدیمی و آشنا را از فصل های پیشین باز می گرداند.

سلاح جدید این هفته Zapper Trap نام دارد که درجه آن افسانه ای است و پیدا کردنش کار سختی است. این آیتم یک تله الکتریکی را در دو طرف دیوار قرار می دهد. می توانید این تله ها را در جعبه ها و آیتم هایی که از هواپیما بیرون انداخته می شوند پیدا کنید. البته فعلا Epic Games این تله ها را به دلیل وجود مشکل در عملکردشان کنار گذاشته است و فعلا نمی توانید آن‌ها را داخل نقشه پیدا کنید.

Fortnite-Zapper-Trap

آپدیت این هفته بازی Fortnite همچنین جزیره شناوری که در فصل 6 وجود داشت را باز می گرداند و این بار یک هتل کوچک روی آن دیده می شود. همانند قبل، جزیره به حالت کاملا آرامی روی نقشه حرکت می کند و البته جاذبه نیز آنجا شدت کمتری دارد می توانید اوقات جالبی آنجا داشته باشید. این تنها بخش بتل رویال بازی نیست که محتوای جدیدی دریافت کرده است.

Epic همچنین یک زندان جدید و Flush Factory را به قسمت Fortnite Creative اضافه کرده است و بخش Save the World نیز یک تفنگی کمری کوچک و البته یک چالش جدید دریافت کرده است. از جمله چالش های جالب نیز اضافه شدن شخصیت های Borderlands 3 است که این رویداد هنوز در جریان است و قرار است تا روز 10 سپتامبر برقرار باشد. چالش هایی مانند پیدا کردن نماد های Vault و چشم گم شده Claptrap را خواهید چشید. یک سری بهبودهای کلی نیز در گیم پلی بازی پدید آمده است. همین الان آپدیت را دریافت کنید و نظرتان را به ما بگویید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.