دانلود بازی Tropico 5 برای PC
دانلود بازی Tropico 5 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tropico 5 برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1398 8 دیدگاه
14,189 بازدید

دانلود بازی Tropico 5 برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژی در بین بازیبازهای پلتفرم PC، طرفداران بسیار زیادی دارند که این مسئله باعث توسعه‌ی فوق‌العاده زیاد این سبک شده است. بازی‌های مدیریتی و شبیه‌ساز شهرسازی از جمله زیرشاخه‌های سبک‌ استراتژی هستند که به علت گستردگی بالا، با گذشت زمان کوتاهی تبدیل به سبکی جدا شدند. سری بازی Tropico نیز از جمله بازی‌هایی است که سبک شبیه‌ساز شهرسازی را پیشرفت زیادی داد و طرفداران زیادی را جذب کرد. نسخه‌ی پنجم این سری با نام Tropico 5 توسط Haemimont Games توسعه پیدا کرد و Kalypso Media آن را در سال 2014 روانه‌ی بازار نمود.

بازی‌هایی که شبیه‌ساز شهر سازی هستند، از بازی‌های مدیریتی نیز یک پله بالاتر می‌روند و مقیاس بزرگی را برای مدیریت و اداره در برابر شما قرار می‌دهند. در Tropico 5 شما باید یک شهر بزرگ را گام به گام و از صفر شروع به ساختن کنید و با مدیریت‌های پیچیده، آن را تبدیل به شهر دلخواه خود کنید. بازی از قرن نوزدم تا قرن بیست و یکم جریان دارد که شامل جنگ‌های جهانی و جنگ سرد می‌شود. شما می‌توانید در این جنگ‌ها طرف‌گیری کنید؛ برای مثال بر اساس جهت‌گیری شما در جنگ جهانی دوم، آلمان‌ها یا آمریکایی‌ها به شهر شما حمله می‌کنند و اگر سیستم دفاعی خود را قدرتمند نکرده باشید، ضربه‌ی شدیدی از دشمنان خواهید خورد. البته بازی هیچ گونه بخش جنگی ندارد و تنها بخش نظامی بازی، ساخت نیروهای دفاعی است که در صورت حمله و یا آشوب در شهر، به صورت خودکار دست به کار خواهند شد.

شما می‌توانید نوع شهری که می‌خواهید توسعه دهید را در ذهن خود مشخص کنید و یک شهر کاملا اقتصادی یا توریستی بسازید. برای ساخت شهرها اقتصادی، می‌توانید شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی مختلفی را توسعه دهید که نیاز به نیروی کاری زیادی دارد و اگر حقوق‌ها را به درستی در سازمان‌های مختلف پایه گذاری نکنید، بسیاری از بخش‌های پایه‌ای اقتصادی شهر بی‌نیرو می‌ماند که وضع دشواری را برای شما به وجود می‌آورد. جالب است که بدانید شما می‌توانید تک تک شهروندهایی که در بازی مشاهده می‌کنید را ترور کنید تا حرکت‌های سیاسی حرفه‌ای را در بازی پیاده سازی کنید. البته نکات گفته شده تنها بخش‌های کوچکی از بازی هستند و مدیریت یک شهر اقتصادی برخلاف شهر توریستی، چالش‌های شدیدا سختی را در برابر شما قرار می‌دهد.

اگر به بازی‌های مدیریتی در مقیاس شبیه‌ساز شهرسازی علاقه دارید، Tropico 5 تجربه‌ای چالش‌برانگیز را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به ساخت یک شهر توریستی یا اقتصادی بپردازید و به گونه‌ای که دوست دارید شهر خود را توسعه دهید. وجود داشتن گزینه‌های بسیار زیاد برای کنترل شهر خود، باعث می‌شود تا این بازی به این سادگی‌ها خسته کننده نشود. این بازی در استیم با قیمت 19.99 دلار نیز قابل خرید خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی Tropico 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 400 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher (DirectX 11 hardware support required)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit)
Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 500 or higher, AMD Radeon HD 5000 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Return to the remote island nation of Tropico in the next installment of the critically acclaimed and hugely popular ‘dictator sim’ series. Expand your Dynasty’s reign from the early colonial period to beyond the 21st Century, facing an all-new set of challenges, including advanced trading mechanics, technology and scientific research, exploration and for the first time in Tropico history – cooperative and competitive MULTIPLAYER for up to 4 players.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام روی رم ۲ میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    Aten

    مهمان

    سلام امکان نصب این بازی روی ویندوز10 هست یا خیر؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Aten

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    amirmollashahi

    مهمان

    برا چی وقتی نصب کردم استیم باز شد بعد نوشته باید بازیرو بخری .

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirmollashahi

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    jj

    مهمان

    من بازی نصب کردم همع چیز هم رعایت کردم به درستی هم نصب شد ولی مشکلش اینه که وقتی می خوام بازی پلی کنم هیچ چیزی نمیاره نه اروری نه صفحه ای هیچ چیز نمیاره میشه کمک کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به jj

      پشتیبانی

      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید