بازی Metro 2033
مهدی ملکی

بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفت: Metro 2033

مهدی ملکی 3 دی 1399 بدون دیدگاه
1,073 بازدید

فروشگاه اپیک با ارائه بازی‌های رایگان به مناسبت تعطیلات سال نو،‌ از همین حالا هم سر و صدای زیادی به راه انداخته و استقبال خوبی را شاهد بوده است. علاوه بر عرضه رایگان بازی‌های با کیفیتی نظیر Cities Skyline، The Long Dark و Alien Isolation حال عنوان بعدی این فروشگاه هم برای دریافت در دسترس قرار گرفته است و شما در جدیدترین تجربه خود با بازی Metro 2033 مواجه خواهید شد.

بازی Metro 2033 اثر بعدی است که شما قادر خواهید بود تا 24 ساعت آینده به صورت رایگان به آن دسترسی داشت باشید. این بازی دارای نسخه Redux نیز می‌شود که اتفاقاً همان ویرایش برای انتشار رایگان در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید از گرافیک و برخی بهبود‌های دیگر نیز بهره‌مند شوید. این اولین باری نیست که فروشگاه اپیک به عرضه بازی مذکور می‌پردازد ولی اگر بار پیش موفق به دریافت آن نشدید، الان بهترین فرصت است.

بازی Metro 2033 Redux یک عنوان در ژانر ترس و بقا به شمار می‌آید که توسط استودیو 4A Games توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. ما اولین بار در سال 2010 شاهد عرضه این نسخه بودیم اما این بازی بعدتر در سال 2014 باری دیگر بار گرافیک بهتری منتشر شد که اکنون امروز‌ی‌تر به نظر می‌رسد.

ممکن است شما از بازیکنان جدیدتر این سری و با نام Metro: Exodus آشنا باشید؛ نسخه یادشده اولین ورودی این مجموعه محسوب می‌شود و شما می‌توانید از ابتدا به تجربه داستان آن مشغول شوید.

سری بازی‌های Metro معمولاً شباهت خاصی با مجموعه Fallout دارند اما هیچ دو عنوانی دقیقاً شبیه یکدیگر نیستند. این سری شما را به جهانی آخرالزمانی از روسیه می‌برد، جایی که تشعشات رادیو اکتیو زندگی بشر را به سمت نابودی می‌برد و برخی از هیولا هم طی این تغییرات پدید آمده‌اند. مردم به وسیله راه‌های زیرزمینی که زمانی برای سیستم مترو مورد استفاده قرار می‌گرفت، طی مسیرهای مختلف جا به جا می‌شوند و برای بقا در این شرایط سخت، دست و پا می‌زنند. بهتر است که این فرصت عالی را از دست ندهید و پیش از پایان 24 ساعت آینده، حداقل آن را به حساب اپیک خود بیفزایید.

منبع: PC Invasion

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.