بازی Saints Row IV
علیرضا نظری

بازی Saints Row IV در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

علیرضا نظری 13 آذر 1401 بدون دیدگاه
476 بازدید

فروشگاه Epic Games (اپیک گیمز) بار دیگر تبلیغاتی مشابه سال‌های قبل را اجرا می‌کند و به این واسطه به بازیکنان این شانس را می‌دهد تا هر روز در کریسمس یک بازی رایگان را تجربه کنند. طبق اطلاعات فاش شده، دو بازی Saints Row IV Re-Elected و Wildcat Gun Machine از 8 تا 15 دسامبر در فروشگاه اپیک گیمز به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. این دو بازی در واقع جایگزین بازی‌های Fort Triumph و RPG in a Box خواهند بود که در حال حاظر تا 8 دسامبر برای دانلود رایگان در دسترس هستند.

بازی Saints Row IV اولین بازی رایگان هفته خواهد بود که در کامل‌ترین نسخه خود عرضه خواهد شد. پیش از این بازی Saints Row IV Re-Elected به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و کاربران رایانه‌های شخصی ارائه شده بود، اما اکنون به فروشگاه اپیک گیمز نیز اضافه شده است. نسخه Re-Elected شامل بازی پایه و تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده است. علاوه بر این، از نظر بصری بهبود یافته و گرافیکی بهتر با وضوح بالاتری ارائه می‌دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند از ابزارهای کاملاً جدیدی برای ایجاد آسان‌تر کلیپ‌ها یا اسکرین شات‌های بازی استفاده کنند.

بازی دیگر، Wildcat Gun Machine از استودیو Chunkybox Games در سبک اکشن شوتینگ است که با کاوش در سیاه چاله‌های پر پیچ و خم‌، تا حد مرگ با هزاران جانور گوناگون مبارزه می‌کنید. بازیکنان در این بازی قادرند تا بیش از 40 نوع اسلحه و تعداد زیادی از توانایی‌های منحصر به فرد برای مقابله با چالش مختلف خطرناک استفاده کنند. کلمات واقعا نمی‌توانند بیان کنند که این بازی چقدر سرگرم کننده است، بنابراین بهتر است آن را برای یک بار امتحان کنید تا متوجه شوید.

Saints Row IV رایگان

محصولات رایگان پرایم گیمینگ در ماه دسامبر

فروشگاه اپیک گیمز سال گذشته 89 بازی رایگان (از 103 بازی در سال 2020) با مجموع ارزش 2120 دلار ارائه کرد. طبق گزارش‌های جدید این فروشگاه، کاربران در سراسر جهان بیش از 765 میلیون بازی رایگان در سال 2021 را دانلود کرده‌اند. همچنین اعضای آمازون پرایم گیمینگ در حال حاضر می‌توانند تعداد هشت بازی رایانه‌های شخصی را بدون پرداخت هزینه اضافی دریافت کنند. عناوین رایگان Prime Gaming ماه دسامبر از امروز منتشر عرضه شده‌اند و لیست این بازی‌ها در قالب فهرست زیر قابل مشاهده است.

  • Quake
  • Rose Riddle 2: Werewolf Shadow
  • The Amazing American Circus
  • Banners of Ruin
  • Brothers: A Tale of Two Sons
  • Spinch
  • Desert Child
  • Doors: Paradox

تا به امروز، لیست بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز به طور معمول هر هفته در حال افزایش است و ما انتظار داریم که همچنان در طول سال 2022 این روند ادامه داشته باشد. برای بدست آوردن بازی‌های رایگان، به سادگی با ایجاد یک حساب کاربری در فروشگاه و مراجعه به صفحه فروشگاه بازی رایگان، می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. در واقع دریافت بازی‌ها در این بخش، هیچ هزینه‌ای ندارند، اما لازم به ذکر است که بازی‌های برگزیده در هر هفته‌ای که رایگان هستند، می‌توانید آن‌ها را بدست آورید.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.