بازیcyberpunk 2077
مهدی ملکی

سونی بازی Cyberpunk 2077 را از فروشگاه خود حذف کرد

مهدی ملکی 29 آذر 1399 بدون دیدگاه
416 بازدید

اکنون مدتی از عرضه بازی Cyberpunk 2077 می‌گذرد و اتفاقات رخ‌داده برای این اثر، شاید باورنکردنی به نظر برسند؛ از دریافت نمرات بسیار خوب روی PC تا فروش فوق‌العاده همه تضمین‌کننده یک تجربه عالی هستند اما از سوی دیگر ما نمرات بسیار ضعیف کنسول‌های نسل هشتم و سقوط سهام استودیو CD Projekt Red را داریم. حال به نظر می‌رسد سونی وضعیت را برای این شرکت لهستانی به شدت سخت‌تر کرده است.

همان‌طور که می‌دانید پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اصلاً پلتفرم مناسبی برای تجربه بازی Cyberpunk 2077 محسوب نمی‌شوند؛ مشکلات فنی این اثر چنان گسترده است که وب‌سایت اوپن‌کریتیک برای اولین بار در تاریخ خود، اقدام به ایجاد یک هشدار برای تذکر دادن درباره تفاوت نسخه PC با نسخه‌های کنسولی کرد.

بنابراین بسیاری از کاربران درخواست بازپس‌گیری پول خود را دارند و پس از مدتی کش و قوس، ظاهراً نه تنها سونی راضی به انجام این کار شده، بلکه بازی یادشده را به کلی از فروشگاه خود حذف کرده است. در حقیقت پیش از این هر دو شرکت مایکروسافت و سونی از انجام این کار خودداری می‌کردند و انتظار داشتند که کاربران تا آپدیت‌های اسفندماه این بازی صبر کنند؛ اما سرانجام سونی در این بین از مواضع خود عقب نشست و اقدام سریعی را در پیش گرفت.

طی این اقدام، سونی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 2077 فعلاً از فهرست‌بندی آثار قابل خرید خارج خواهد شد و کابران پلی استیشن 4 و 5 تا اطلاع ثانوی قادر به تهیه آن نیستند؛ با این حال اگر شما پیش از این به دریافت بازی مذکور اقدام کرده باشید، هیچ مانعی برای تجربه آن سر راه شما قرار نخواهد گرفت. افزون بر اقدام حال حاضر، سونی گزینه‌ای را در اختیار تمام خریداران این بازی می‌گذارد تا در صورت درخواست، بتوانند پول خود را پس بگیرند.

در حال حاضر چنین اقدامی از سوی شرکت مایکروسافت رخ نداده است اما با توجه به مشکلات عجیب بازی، این حرکت دور از انتظار نیست. به نظر شما چه تاثیری در آینده شرکت CD Projekt Red ایجاد خواهد شد

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.