بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

وب‌سایت OpenCritic در مورد بازی Cyberpunk 2077 هشدار می‌دهد

مهدی ملکی 25 آذر 1399 بدون دیدگاه
841 بازدید

جدای از اینکه بازی Cyberpunk 2077 یک موفقیت تجاری بزرگ برای سازنده‌اش محسوب می‌شود اما حتماً شنیده‌اید که مشکلات فنی آن مخصوصاً روی کنسول‌های نسل هشتم، کاربران زیادی را رنجانده است. این اتفاق سبب شده است که سهام استودیو و ناشر CD Projekt Red با یک سقوط قابل توجه رو به رو شود و این شرکت در جهت پوزش، یک اعلامیه عذرخواهی صادر کند.

یکی از انتقادهای اصلی که کاربران به این شرکت وارد می‌کنند، درمورد مشکلات کنسول‌های پایه است؛ به این معنی که آن‌ها باور دارند که این استودیو از روی قصد وضعیت بازی را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نمایش نداده و هنگام نقد و بررسی‌ها نیز، تنها کد نسخه PC را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است.

بنابراین بسیاری از این کاربران اعتقاد دارند که CD Projekt Red آن‌ها را گمراه کرده است؛ از همین جهت، وب‌سایت OpenCritic برای اولین بار در تاریخ خود، دست به ایجاد یک هشدار در صفحه نقدهای بازی زده است که وضعیت آن را به کاربران هشدار دهد. وب‌سایت یادشده در توییتر خود تایید کرده که با اضافه کردن یک پیام در صفحه مربوط به نقد‌های PC به کاربران یادآور شده است که نسخه کنسول‌ها از وضعیت مشابهی برخوردار نیست.

این هشدار تا ماه فوریه سال 2021 در همین حالت خواهد ماند؛ همان زمانی که طبق گفته CD Projekt Red شاهد عرضه یک آپدیت عظیم خواهیم بود که تقریباً تمام مشکلات بازی را رفع می‌کند.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی پیش‌آمدن این مشکلات، برنامه‌ریزی نادرست استودیو بوده است؛ این استودیو طی تاخیرهای متعدد، 4 بار تاریخ انتشار بازی را تغییر داد و در آخرین اقدام خود ذکر کرد که به دنبال بهینه‌سازی نسخه‌های کنسولی بازی است.

به هر حال نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 با میانگین نمراتی نزدیک به عدد 90 نوید یک تجربه مناسب را می‌دهد که اگر درون کنسول هم به همین صورت پیش برود، در آینده از یک بازی فوق‌العاده یاد خواهیم کرد.

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.