Playstation 4
یحیی رحیمی

پتنت کیت توسعه دهندگان کنسول PS5 لو رفت

یحیی رحیمی 1 شهریور 1398 بدون دیدگاه
613 بازدید

اوایل این هفته، یک وب سایت هلندی به نام LetsGoDigital یک مقاله در مورد پتنت نامشخصی که توسط سونی ثبت شده است منتشر کرد. در این مقاله یک سری تصاویر از پتنت ثب شده منتشر شده است و سریعا می توان به این نتیجه رسید که این تصاویر مربوط به کیت توسعه دهندگان کنسول PS5 است. دیروز یکی از توسعه دهندگان ارشد استودیو Codemasters این تصاویر را به عنوان پتنت کیت توسعه دهنده تایید کرد و گفت که تعدادی از اینها را در دفترکاری داریم.

آوریل امسال بود که ما در مورد سخت افزار کنسول PS5 شنیدیم و می دانیم که نسل بعدی کنسول های سونی چه سخت افزاری خواهند داشت. همان طور که می دانید این دستگاه دارای حافظه جامد خواهد بود و همچنین بازی های کنسول های قبلی نیز روی آن اجرا خواهد شد. اخیرا شایعاتی از یک جلسه پیرامون این کنسول نیز شنیده می شود و قرار است که در ماه فوریه شاهد برگزاری آن باشیم. اگر شایعات درست باشند، سونی ما ما را با همه چیز آشنا خواهد کرد.

به نظر می رسد که سونی تصور خوبی در مورد کنسول PS5 دارد و می داند که باید انتظار چه را داشته باشد. به نظر این کنسول جدید اواخر سال 2020 به همراه Xbox Scarlett عرضه خواهد شد و توسعه دهندگان باید مدتی قبل تر کیت توسعه را دریافت کنند تا بتواند بازی های جدید را بسازند. مایکروسافت نیز رسما نسل بعدی کنسول خود را معرفی کرده است و تقریبا کنسول شباهت زیادی به کنسول سونی دارد.

نسل بعدی سخت افزار بازی در شرف نزدیک شدن به ماست اما تنها کاری که از دستمان بر می آید، این است که بنشینیم و صبر کنیم. این کیت های توسعه نیز ظاهر جالبی دارند و ممکن است که چیزی در مورد ظاهر اصلی PS5 را نیز به ما نشان دهند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.