Demons-Souls
یحیی رحیمی

بازی Demon’s Souls اجازه انتخاب بین فریم ریت بالا و حالت 4K را می‌دهد

یحیی رحیمی 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
408 بازدید

وب‌سایت Digital Foundry به بررسی تریلر گیم پلی بازی Demon’s Souls پرداخته بود و نکته جالبی را کشف کرده بود. بر اساس تحلیل آن‌ها، این بازی قادر به ارائه 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K نخواهد بود. پلی استیشن امروز از نحوه اجرای بازی پرده برداشته و حالا می‌دانیم که ادعای قبلی چندان اشتباه هم نبوده است. بازی دیمونز سولز اجازه انتخاب بین فریم ریت بالا و حالت 4K را می‌دهد.

بر اساس مطلب تازه منتشرشده در وب‌سایت پلی استیشن، بازی Demon’s Souls دو گزینه گرافیکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد: یا می‌توان از حالت 4K استفاده کرد و بازی را با رزولوشن بالاتر اما فریم ریت محدود تجربه کرد یا اینکه حالت فریم ریت بالا را انتخاب کرد و تجربه‌ای روان‌تر از بازی را با رزولوشن پایین‌تر تجربه کرد. به نظر می‌رسد که این بازی موفق به ارائه فریم ریت بالا با رزولوشن 4K نشده است.

سونی در این مورد گفته: « بازیکنان قادر به انتخاب دو حالت گرافیکی هنگام تجربه بازی Demon’s Souls خواهند بود: حالت 4K (اجرا با رزولوشن 4K) و High Frame Rate (اجرا با رزولوشن بالاتر). دیروز اسکرین شات هایی از بازی منتشر شد که نشان از کیفیت گرافیکی بسیار بالای بازی داشت و ویدیوهای مقایسه گرافیکی هم از تلاش بی‌نظیر توسعه‌دهندگان برای ارتقای گرافیک بازی خبر می‌دهد.

بازی Demon’s Souls گیم پلی دشوار و دشمنان سخت‌جانی دارد و فریم ریت اهمیت زیادی هنگام مبارزه با این دشمنان دارد. به‌هرحال می‌توانید بین دو انتخاب، یکی را انتخاب کنید و اگر فردی هستید که گرافیک برای شما اهمیت بیشتری دارد، حالت 4K مناسب شماست و درصورتی‌که به گیم پلی و روان بودن آن اهمیت می‌دهید، فریم ریت بالاتر را انتخاب کنید. باید دید بازی در حالت 4K چه فریم ریتی ارائه می‌دهد و آیا همان 30 فریم شایعه شده، درست است یا نه؟ روز 22 آبان منتظر انتشار بازی همراه پلی استیشن 5 باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.