Demons-Souls-3
یحیی رحیمی

بازی Demon’s Souls قادر به ارائه رزولوشن 4K و فریم ریت 60FPS نخواهد بود

یحیی رحیمی 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
512 بازدید

بازسازی Demon’s Souls همراه کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و تابه‌حال ویدیوهای بسیاری باکیفیتی از این بازی دیده‌ایم که نشان از سطح کیفیت بالای بازی دارد. این اثر ساخته استودیو Bluepoint باوجود عملکرد بی‌نظیر و تعریف و تحسین‌های شنیده‌شده، قادر به ارائه رزولوشن استاندارد نسل بعدی نخواهد بود. بر اساس گفته یکی از تحلیل گران شرکت Digital Foundry، این بازی با رزولوشن 1440p و فریم ریت 60FPS اجرا خواهد شد و بنچ مارک 4K را از دست خواهد داد.

این اطلاعات توسط تحلیل گران شرکت دیجیتال فاندری منتشرشده و این افراد تریلر منتشرشده از بازی را به‌طور دقیق و با ابزارهای فنی موردبررسی قرار داده‌اند و در آخر به این نتیجه رسیده‌اند. ویدیو منتشرشده در مراسم PlayStation Showcase نشان‌دهنده ویژگی‌های مهمی مانند ری تریسنگ و ارتقای بافت‌های بازی است که اگر آن را با نسخه منتشرشده روی پلی استیشن 3 مقایسه کنیم، پیشرفت شگفت‌انگیزی را خواهیم دید.

باوجوداین اندازه پیشرفت و ارتقا، بازی Demon’s Souls قادر به اجرا با رزولوشن 4K و فریم ریت 60FPS نخواهد بود و به‌جای آن، رزولوشن 1440p در نظر گرفته‌شده است. تحلیل گران باور دارند که رزولوشن 4 کا هنوز استفاده خواهد شد اما با 30 فریم در ثانیه که در این حالت، عملکرد فدای گرافیک خواهد شد. فعلاً هیچ‌کدام از این اطلاعات تائید نشده است و باید منتظر دریافت بازی یا اطلاعات بیشتر از سوی استودیو تولیدکننده باشیم.

دیجیتال فاندری در آخر گفته که ممکن است تغییراتی در زمینه سیستم‌عامل پلی استیشن 5 ایجاد شود که اجازه اجرای بازی با رزولوشن بالاتر را می‌دهد اما فعلاً 1440p 60FPS را در نظر داشته باشید. با اعلام این خبر، سؤال بزرگی پیش می‌آید که آیا سخت‌افزار نسل بعدی، قادر به اجرای بازی‌های با رزولوشن 4K و فریم ریت بالاتر از 60 فریم در ثانیه خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.