دانلود بازی Astro's Playroom برای PS5
دانلود بازی Astro's Playroom برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Astro’s Playroom برای PS5

پارسی گیم 22 بهمن 1399 8 دیدگاه
9,426 بازدید

دانلود بازی Astro’s Playroom برای پلی استیشن 5

کنسول‌های نسل جدید هرکدام شگفتی‌های خاص خود را دارند و برای جذب افراد به سمت خود ترفندهای مختلفی را امتحان می‌کنند. یکی از این ترفندها که توسط کمپانی Sony برای کنسول جدیدش، PS5، در نظر گرفته است بازی رایگان Astro’s Playroom است که همراه با کنسول به خریداران عرضه می‌شود. درواقع کاربرد اصلی Astro’s Playroom نشان دادن ویژگی‌های منحصربه‌فرد دسته‌های بازی جدید کنسول بوده است اما Sony این بار گام بلندتری برداشته و قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار متنوع‌تری را در این بازی رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است.

این بازی توسط گروه Team Asobi و با به‌کارگیری از عناصر اصلی عنوان موفق Astro Bot Rescue Mission که برای PS VR به‌طور انحصاری عرضه شد، تولیدشده است. همان‌طور که در بازی قبلی تجربه یک پلتفرمر را به‌صورت واقعیت مجازی داشتید، اینجا همین تجربه را با دسته‌های بازی فوق‌العاده کنسول PS5 خواهید داشت. محیط بازی در اصل در شکلی مجازی از داخل کنسول بازی شما قرار دارد! درست خواندید شما با کاراکتر خود در داخل دستگاه PS5 بازی خواهید کرد که مقر اصلی شما در کنار CPU قرار دارد که ازآنجا به‌تمامی نقاط دیگر دسترسی پیدا می‌کنید. هر قسمت تجربه‌ای منحصربه‌فرد از قدم زدن در کنار این سخت‌افزارهای مجازی را به شما می‌دهد و هر مرحله، معماهای حرکتی خاص خود را دارد تا با استفاده از مهارت خود و حرکت‌های مختلف مانند پریدن، قلاب انداختن و … از موانع عبور کنید. همچنین برخی قابلیت‌های تهاجمی مانند مشت زدن و ضربه‌های چرخشی را نیز خواهید داشت. نکته مهم این است که کنترل و گیم پلی بازی بسیار روان و ساده است و کاملاً به شما احساس راحتی خواهد داد.

قابلیت‌های دسته‌ی کنسول بازی نیز تجربه‌ی Astro’s Playroom را بیش‌ازپیش لذت‌بخش می‌کند و شما تمامی حرکت‌ها، ضربه‌ها و قدم زدن‌های کاراکتر خود را به‌خوبی احساس می‌کنید. درواقع هیچ بازی‌ای به اندازی Astro’s Playroom نمی‌تواند قدرت و ویژگی‌های دسته‌ی PS5 را به‌خوبی و تمام و کمال نشان دهد. گرافیک هم سبک کارتونی و جذابی دارد و تعداد بسیار زیادی Easter Egg در محیط بازی گنجانده‌شده تا حس نوستالژی را نیز در شما بیدار کند. اگر کنسول PS5 را خریداری کرده‌اید تجربه این بازی رایگان را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌های علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Astro Bot Rescue Mission را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Astro’s Playroom با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From the team behind the critically acclaimed PlayStation VR adventure ASTRO BOT: Rescue Mission comes a brand-new platformer pre-loaded on your PS5 console
Explore four worlds, each one showcasing innovative gameplay using the new and versatile features of the PS5 DualSense™ wireless controller.
The game is free for all PS5 console users and is designed to be enjoyed by gamers and families alike.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    ی سوال چجوری ببینم چقدر حافظه دارم روی ps۵؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sohrab

    مهمان

    مال من پاک شد میشه دوباره دانلود کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    aminbameri

    مهمان

    من اینو تو ps5 دارم از playstation store دانلود کردم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یه نفر که نمی خوام تو بدونی در پاسخ به aminbameri

      مهمان

      بابا خوش به حالت تو ps5 داری؟

    • Avatar

      رادین در پاسخ به aminbameri

      مهمان

      فکر نکنم لازم به دانلود باشه!؟ چون تا اون جایی که من میدونستم این بازی انحصاریه و فقط برای پلی استیشن ساخته شده و شاید خیلی وقت ها رو بعضی از پی اس فایو ها باشه

  • Avatar

    aydin

    مهمان

    داداش ببخشید به بزرگی خودت ببخش ایران ریجن چنده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیان

    مهمان

    سلام برای اینکه این بازی رو انجام بدیم به دوربین پلی استیشن هم نیاز داریم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرش در پاسخ به کیان

      مهمان

      فقط توی ps4 به دوربین نیاز داری ولی تو ps5 نه