death-stranding-directors-cut
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نسخه کارگردان بازی Death Stranding اعلام شد؛ افزودن چند مرحله و آیتم‌های جدید

یحیی رحیمی 18 تیر 1400 بدون دیدگاه
213 بازدید

شرکت Kojima Productions در قسمت جدید استریم زنده State of Play سونی از جدید‌ترین تریلر نسخه کارگردان بازی Death Stranding رونمایی کرد. این تریلر علاوه بر معرفی مراحل جدید و آیتم‌های افزودنی، تاریخ انتشار بازی را هم مشخص کرد. منتظر انتشار بازی در روز 2 مهر برای کنسول پلی استیشن 5 باشید.

بازی Death Stranding سال گذشته منتشر شد و موفق به جلب نظر طرفداران پلی استیشن شد. انتشار بازی برای کامپیوتر، به جامعه‌ی طرفداران بازی افزود و حال با طی چرخه‌ی عمر بازی، وقت آن است که محتوای تازه‌ای تحت عنوان نسخه دایرکتور کات در اختیار عاشقان بازی و مالکان کنسول پلی استیشن 5 قرار گیرد. این رسم تازه‌ای است که سونی پایه‌گذار آن بوده و برنامه‌ی کاملی برای انتشار نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima در ماه‌های آینده هم وجود دارد.

نسخه کارگردان بازی با تغییرات بزرگی همراه است. ابتدا باید به بهبود گیم پلی بازی اشاره کرد و خوشبختانه ویژگی‌های گرافیکی جذابی مانند پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های فوق پهن و حالت 60FPS اضافه‌شده است. نکته جالب آن است که استودیو محتوای بازی را از ابتدا برای پلی استیشن 5 بهینه کرده است و درنتیجه یک پورت ضعیف را شاهد نیستیم. جدا از آن، مراحل جدید و آیتم‌های جذاب هم به بازی اضافه‌شده تا بازی ارزش تجربه دوباره را داشته باشد. تمامی این محتوا با پرداخت 10‌ دلار اضافه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اگر بازی را خریداری نکرده‌اید، لازم است 70 دلار بپردازید.

محتوای جدید Death Stranding

تریلر نسخه کارگردان بازی Death Stranding، محتوای تازه‌ای را به ما نشان داد که قطعاً ارزش تجربه و پرداخت هزینه اضافه را دارد. مبارزات بازی به لطف بازخوردهای بازی‌کنندگان بهبودیافته و نبردهای تن‌به‌تن جذابیت بیشتری پیداکرده است. یکی از ویژگی‌های جالب نسخه کارگردان، حالت مسابقه‌ای Fragile Circuit است که هدف از معرفی آن، گسترش محتوای بازی به مرزهای تازه‌ای است. این محتوا یک پیست مسابقه را به بازی اضافه می‌کند و امکان رانندگی با سرعت بالا را فراهم می‌کند. کوجیما با این حرکت نشان داد که دث استرندیگ یک دنیای بزرگ و مرموز است و می‌تواند محل مناسبی برای انواع و اقسام فعالیت‌ها باشد.

Death Stranding

در حال حاضر از مراحل داستانی جدید اطلاعاتی در دست نداریم و سونی قول انتشار اطلاعات بیشتری در هفته‌های آینده داده است. فعلاً می‌دانیم که محتوای نسخه کامپیوتر بازی که با الهام از عناوین Cyberpunk 2077 و Half-Life ساخته‌شده بود، تماماً به نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی منتقل خواهد شد. در زیر نگاهی به ویژگی‌های نسخه کارگردان بازی Death Stranding بیندازید.
دسته بازی دوال ‌سنس حس واقعی قدم زدن در محیط بازی را به شما منتقل خواهد کرد

  1. با تریگرهای تطبیق‌پذیر دسته دوال‌ سنس، یک‌ قدم به درک دنیای مرموز بازی نزدیک خواهید شد
  2. صداهای محیطی را به لطف ویژگی‌ صدای سه‌بعدی پلی استیشن 5 بشنوید
  3. به لطف حافظه اس‌اس‌دی بسیار سریع کنسول، صفحات بارگذاری وجود نخواهد داشت و سریعاً وارد بازی خواهید شد
  4. امکان انتخاب دو کیفیت گرافیکی را خواهید داشت: در حال Performance قادر به تجربه بازی به‌صورت 4K با فریم‌ریت 60‌ فریم در ثانیه خواهید بود. در حالت Fidelity Mode هم ویژگی‌های مهمی مانند HDR و پشتیبانی از صفحه‌نمایش فوق پهن در دسترس شما خواهد بود.

Death-Stranding

نسخه کارگردان بازی Death Stranding در روز 24 سپتامبر مصادف با 2 مهر 1400 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: PlayStationBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.