دانلود بازی Thief Simulator برای PC
دانلود بازی Thief Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Thief Simulator برای PC

پارسی گیم 24 تیر 1398 59 دیدگاه
53,388 بازدید

دانلود بازی Thief Simulator برای کامپیوتر

دزدی یکی از بزرگ‌ترین معضلات بشر تابه‌حال بوده است. اینکه کسی وارد ملک شما شود و باارزش‌ترین وسایل و سرمایه شمارا بدزدد واقعاً ناراحت‌کننده است. این موضوع در دنیای واقعی مشکلات زیادی را پدید آورده است اما دنیای دیجیتال قوانین خاص خودش را دارد و بارها در بازی GTA به دزدی خودرو پرداخته‌ایم و تا می‌شود به ما یاد داده‌اند که اسناد و مدارک بدزدیم. حالا بازی به نام Thief Simulator سعی کرده است این عطش موجود در بازی‌های ویدیویی را به‌صورت کامل نشان دهد و شما به‌عنوان یک دزد و در محیطی سندباکس به خانه‌های مختلفی خواهید رفت و دزدی‌های بزرگی انجام خواهید داد.

استودیو Noble Muffins ایده جالبی را نمایش داده است و این بار دیگر واقعاً در نقش یک دزد واقعی قرار خواهید گرفت و به دزدی خواهید پرداخت. این‌طور نیست که شما یک دزد غیرحرفه‌ای و احمق باشید و بلکه باید قبل از ورود به منزل، چند وقتی به تحقیق بپردازید و با آمادگی کامل به کار خود وارد شوید. بازی البته هیچ داستان خاصی ندارد و کار شما واضح و آشکار است: وارد خانه شوید و دزدی کنید؛ همین. آرام آرم با مکانیسم بازی آشنا خواهید شد و برای نمونه می‌توانید یک سری آموزش‌ها خریداری کنید و بادید بازتری به دزدی بپردازید و به‌نوعی در این کار حرفه‌ای‌تر شوید. در ابتدا قرار نیست یک بانک را موردعنایت خود قرار دهید و ممکن است تنها موفق به دزدیدن یک کتری یا ظروف آشپزخانه یک‌منزل شوید.

Thief Simulator زندگی یک دزد را به نمایش گذاشته است و یک‌شبه نیز حرفه‌ای نخواهید شد و باید آموزش‌های مختلفی در زمینه دزدی ببینید که البته هیچ‌گاه پیشنهاد نمی‌کنیم که آن‌ها را حفظ کنید؛ مبادا به سرتان بزند که از کسی در دنیای واقعی دزدی کنید. اشیاء به‌دست‌آمده را می‌توان در بازار سیاه آب کرد و یا اینکه در گاراژی ذخیره کرد و برای فروش بعدی نگه داشت. ممکن است یک تلویزیون در دست داشته باشید و در حال فرار در خیابان باشید که به‌یک‌باره کسی شمارا ببیند و پلیس را خبردار کند. اینجاست که باید با آخرین توان فرار کرد و خود را در یک سطل آشغال انداخت یا اینکه به‌نوعی گم‌وگور شد. از آماتور بازی دست‌بردارید و اگر می‌خواهید دزدی کنید، حواستان به همه‌جا باشد.

Thief Simulator تجربه‌ای فوق‌العاده جالب از زندگی یک دزد را ارائه می‌دهد و واقعاً تجربه‌ای سرگرم‌کننده است. با هر بار دزدی، تجربه بهتری پیدا خواهید کرد و در آخر می‌توانید سیستم‌های امنیتی را هک کنید و به قلب دلارهای داخل بانک بزنید. اگر همیشه دوست داشته‌اید زندگی یک دزد را تجربه کنید، این بازی فرصت خوبی برای شماست.

در ادامه برای دانلود بازی Thief Simulator با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 750
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 1050
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Become the real thief. Steal in free roam sandbox neighborhoods. Observe your target and gather information that will help you with the burglary. Take the challenge and rob the best secured houses. Buy some hi-tech burglar equipment and learn new thief tricks. Sell stolen goods to the passers. Do anything that a real thief does!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.24 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 49 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 59 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    کرک نیاز داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    رو این سیستم میاره Ryzen 5.3500u
    رام ۸
    گرافیک ۴

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 59 دیدگاه