PS5
یحیی رحیمی

احتمالاً مدل دیجیتال PlayStation 5 در خاورمیانه پیش‌فروش نشود

یحیی رحیمی 1 مهر 1399 بدون دیدگاه
356 بازدید

قیمت و تاریخ عرضه کنسول PlayStation 5 روز پنج‌شنبه هفته گذشته مشخص شد و می‌دانیم که این کنسول در تاریخ 22 آبان ماه در دو مدل استاندارد و دیجیتال عرضه خواهد شد. مدل استاندارد باقیمت 500 دلار و مدل دیجیتال هم 400 دلار به بازار عرضه خواهد شد. چند روزی است که پیش‌فروش کنسول در اروپا و آمریکا شروع شده است اما به نظر می‌رسد که پیش‌فروش مدل دیجیتال کنسول پلی استیشن 5 در خاورمیانه و کشورهای عربی صورت نخواهد گرفت.

اکانت پلی استیشن عربی در توییت جدیدی از پیش‌فروش کنسول PlayStation 5 خبر داده است اما مدل دیجیتال را از عکس حذف کرده و در متن توییت هم هیچ‌چیز در مورد این مدل نگفته است. این در حالی است که اکانت توییتر پلی استیشن 5 کشورهای دیگر مانند اسپانیا، استرالیا و بریتانیا، هر دو مدل کنسول را برای پیش‌فروش قرار داده‌اند و این‌طور نیست که تنها یک مدل برای خرید در دسترس باشد.

دیروز گزارشی در مورد میزان پلی استیشن 5 تولیدشده منتشر شد که خبر از کمبود مدل دیجیتال نسبت به مدل استاندارد می‌داد. برای نمونه تنها 28 درصد از کنسول‌های پلی استیشن 5 ارسال‌شده به ایالات‌متحده از نوع دیجیتال هستند و تمرکز اصلی سونی روی فروش مدل استاندارد است. مشخص نیست آیا مدل دیجیتال در خاورمیانه هم پیش‌فروش خواهد شد و اینکه آیا این توییت یک بازاریابی اشتباه بوده یا واقعاً خبری از این مدل نیست؟

مدیرعامل سونی در واکنش به گزارش‌ها و اتفاقات اخیر گفته که پیش‌فروش کنسول به کشور و موقعیت فرد بستگی دارد و اینکه ساخت دو مدل هم با یکدیگر شروع نشده و ممکن است همین دلیل اصلی کمبود نسخه دیجیتال باشد. اگر در کشورهای عربی مانند امارات، قطر، بحرین و عمان باشید؛ می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پلی استیشن، فرایند پیش‌خرید را شروع کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.