دانلود بازی The Order 1886 برای PS4, دانلود بازی The Order 1886 برای پلی استیشن 4, بازی The Order 1886 برای پلی استیشن 4 نسخه ریجن یک
دانلود بازی The Order 1886 برای PS4, دانلود بازی The Order 1886 برای پلی استیشن 4, بازی The Order 1886 برای پلی استیشن 4 نسخه ریجن یک پارسی گیم

دانلود بازی The Order 1886 برای PS4

پارسی گیم 13 آذر 1395 11 دیدگاه
10,403 بازدید

دانلود بازی The Order 1886 برای پلی استیشن 4

یکی از پر حاشیه‌ترین عناوین انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 که اتفاقاً تبلیغات گسترده‌ای نیز داشت، The Order: 1886 بود. این بازی توسط استدیو پرآوازه Ready at Dawn ساخته شد و از دیدگاه بسیاری از گیمر ها و منتقدین این حوزه دریچه‌ای برای ورود به نسل هشتم بازی‌های ویدئویی نامیده شد. اما آیا این بازی توانست انتظارات مخاطبان را برآورده کند؟ با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

داستان بازی ایده جالبی را ارائه می‌دهد. یک داستان علمی و تخیلی که در سال 1886 در لندن به وقوع می‌پیوندد. در این سال‌ها لندن درگیر یک بهران ژنتیکی شده است. موجوداتی که طی تغییرات ژنتیکی صورت گرفته بر روی انسان‌ها به وجود آمده‌اند خطری جدی برای مردم این شهر به‌حساب می‌آیند. ورود این موجودات به سطح شهر و درنتیجه مرگ‌ومیر افراد بی‌گناه لندن، باعث هرچه امنیتی‌تر شدن فضای شهر شده است، این موضوع در بازی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر به تصویر کشیده شده است.

محفلی از شوالیه‌های قسم‌خورده مسئول محافظت از مردم لندن شده‌اند، طی جنگ بین این افراد و نیمه اژدهاها، شوالیه‌ها به ماده‌ای به نام آب‌سیاه دست پیدا می‌کنند. آب‌سیاه قابلیت درمان هر نوع جراحت و بیماری‌ای را دارد و شوالیه‌ها از آن در جنگ با نیمه اژدهاها استفاده می‌کردند.

روند اصلی داستان بازی از حدود 40 سال پس‌ازاین وقایع آغاز می‌شود. در طی این چهل سال شوالیه‌های زیادی کشته شدند و از طرفی دیگر نیمه اژدهاها نیز آن قدرت سابق را ندارند. مردم شهر نیز شورش‌های زیادی ترتیب می‌دهند. شما در نقش شوالیه‌ای به نام گالاهاد وظیفه مبارزه با شورشیان و پیدا کردن راهی برای سرکوبی نیمه اژدهاها را دارید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Order 1886

راهنمای قدم به قدم بازی The Order 1886

بازی The Order 1886 توسط استدیو Ready at Dawn و SIE Santa Monica Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی The Order 1886 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Order 1886

اما چیزی که این بازی را در این بخش بسیار متمایز می‌کند، پرداخت بسیار به روند داستان بود، تا جایی که زمان میان‌پرده‌های داستانی بازی حتی بیشتر از گیم پلی بود!. گیم پلی بازی حتی در این زمان کم هم آن‌طور که باید راضی‌مان نکرد. هوش مصنوعی دشمنان فرا ضعیف است و هیچ‌گاه مگر این‌که بین تعداد زیادی از سربازها گیر بیافتید بازی برایتان چالش‌برانگیز نخواهد بود. دشمن فقط زمانی قدرت دارد که مجهز به سلاح‌های خطرناک یا زره‌های زد گلوله است!. البته این موضوع بیشتر انسان‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد، و مبارزه با نیمه اژدهاها تا حدودی جذاب‌تر از انسان‌هاست، بااین‌حال فقط 15 دقیقه از کل زمان گیم پلی بازی به مبارزه با این موجودات اختصاص یافته است.

تنوع سلاح‌ها در بازی خوب است و اما خرده ای که از این بابت به سازنده باید وارد کرد، کمبود زمان برای استفاده از آن‌ها است به‌طوری‌که در طول کل روند بازی شما فقط دو یا سه بار اسلحه خود را می‌توانید تغییر دهید و در باقی مراحل تنها از یک اسلحه استفاده می‌کنید!

اما اصلی‌ترین خرده ای که می توان به گیم پلی بازی وارد کرد، خطی بودن بیش از حد روند آن است، تا جایی که گاهی اوقات فکر می‌کردم هیچ‌گونه آزادی عملی در انجام بازی ندارم و بازی من را مجبور به انجام کارهای مختلف می‌کند!.

بر خلاف گیم پلی ساده بازی، گرافیک آن شما را بیش‌ازپیش مجذوب خود خواهد کرد. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی چه ازلحاظ فنی و چه هنر تماماً عالی کارشده‌اند و گیمر را غرق در خود می‌کنند. تم تاریک بازی به همراه یک شهر ترسناک با مردمی آشفته حس دلهره را به گیمر منتقل می‌کند. در شب نیز با یکی از بهترین گرافیک‌های نسل هشتم مواجه هستیم. از لحاظ فنی نیز ردی ات داون اصلاً کم نگذاشته بود. تمامی جزئیات و تکستچر های بازی به خوبی هرچه تمام تر طراحی شده بودند. نورپردازی و سایه زنی نیز به زیبایی کار شده بودند. طراحی عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز مانند گردوخاک، انفجار و دود و… همه و همه به خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته است.

موسیقی و صداگذاری  بازی نیز به بهترین صورت انجام‌شده است. استیو وست، یکی از صدا پیشه های با تجربه سینما و بازی‌های ویدئویی وظیفه صداپیشگی گالاهاد را بر عهده گرفته، که در پی این شاهد یک صدای پخته از سوی گالاهاد بودیم. وظیفه ساخت موسیقی بازی بر عهده جیسون گریوز بود، کسی که او را قبلاً در سری بازی‌ها Dead Space هم دیده بودیم. موسیقی بازی آن‌قدر زیباست که مطمئناً از همان بدو ورود به بازی مجذوبش خواهید شد.

بازی The Order 1886 یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های امسال بود، بازی‌ای که با توجه به‌پیش زمینه داستانی‌اش پتانسیل‌های فراوانی داشت اما متأسفانه با بی توجهی توسعه دهندگانش نسبت به این موضوع مواجه شد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 30.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    سلام اینو دانلود کنم دیگه نیازی نیست اکانت بخرم همینو اکسترکت کنم انتقال بدم تو دستگاه بازی اجا میسه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    سلام خدمت کارکنان عزیز پارسی گیم
    یه سوال اینکه الان اینو دانلود کردیم اکانتشو از کجا تهیه کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شاهین

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    از کجا باید بفهمم که کدوم ریجن رو دانلود کنم ؟
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    دیاکو

    مهمان

    سلام دوستان عزیز
    من بیشتر دیتاهای ریجن یک رو از سایت شما دانلود کردم.الان بخوام اکانت بخرم یعنی با توضیح شما اگر ریجن اکانت 2 باشه به مشکل نمی خورم؟ چون نوشتین “ریجن یک یعنی همون ریجن All”
    درسته؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به دیاکو

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      بله. بازی ها را باید با ریجن اکانت دانلود کنید، در اکثر مطالب ما ریجن دو قرار گرفته اما اگر موردی نبود، از بخش گزارش لینک ریجن 2 را ارسال کنید تا قرار بدیم. ریجن یک یعنی همان ال

  • Avatar

    Hamid Reza

    مهمان

    سلام داداش خسته نباشی الان دستگاه من ریجن ۲ بازی ریجن ۱ گفتی ریجن ۱ یعنی ریجن آل من دانلود کنم پس موردی نداره لطفا زود جواب بده نوکرم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hamid Reza

      نویسنده

      سلام حمیدرضا عزیز
      ریجن دستگاه مهم نیست، ریجن اکانتتون هرچی بود دیتای هماهنگ با اکانت را دانلود کنید.

  • Avatar

    علی

    مهمان

    دیتا رو دانلود کردیم باید بریزیم تو هارد اکسترنال ؟بعد بریزیم تو ps4?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      خیر به آموزش انتقال پست مراجعه کنید.

  • Avatar

    حسام

    مهمان

    سلام لطفا بازی هارو ریجن all بزارید همه بتونن استفاده کنن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسام

      نویسنده

      سلام حسام عزیز
      ریجن یک یعنی همون ریجن All