death-stranding
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما از انتشار تریلر جدید Death Stranding در ماه بعدی خبر داده است

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
792 بازدید

Death Stranding از زمانی که اولین معرفی تا به حال تنها به صورت یک راز باقی مانده است و کسی نمی داند که این بازی درباره چیست و حتی بسیاری از بازیگران نیز آن را درک نکرده اند. در مراسم E3 سال گذشته یک گیم پلی کوتاه از بازی دیدیم و البته از آن هم چیزی دستگیرمان نشد. به تازگی کوجیما در فستیوال فیلم نیویورک شرکت کرده است و به این شکل اطلاعات جدیدی را دریافت کرده ایم.

کوجیما در فستیوال فیلم Tribeca از اینکه چیزی برای نمایش نداشته است معذرت خواهی کرده است و گفت است که در ماه آینده یا ماه های آینده، یک ویدیو از Death Stranding را مشاهده خواهیم کرد. البته او گفته است که ممکن است این اتفاق رخ دهد و احتمال آن قطعی نیست. بالاخره که آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند و بالاخره باید در مورد این بازی حرف بزند و اینکه او آنقدر محافظه کار است، به نظر خیلی ها جالب نیست.

از کوجیما در مورد نسخه PC این بازی نیز پرسیده شد. ابتدا قرار بود که این بازی برای PC و PS4 عرضه شود و بعد از آن بود که توسعه نسخه PC کنار گذاشته شد و استدیو تنها به PS4 بسنده کرده است. کوجیما گفته است که جوابی برای این سوال ندارد و فعلا مشخص نیست که آیا نسخه PC بازی Death Stranding نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

کوجیما یکی دو روز پیش نیز در مورد دنیای جهان باز Death Stranding صحبت کرده بود. او گفته بود که دنیای جهان باز آن سطح جدیدی در بین بازی های به این شکل است و قرار است که تغییرات زیادی ایجاد کند. سوال های شخصی جالبی نیز از او پرسیده شده است که پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست. یکی پرسیده است که آیا کوجیما مایل به ورود در عرصه های جدیدی نیست و او گفته است که تا زمان مرگش می خواهد بازی بسازد.

همچنین او نظراتی در مورد سینما نیز داده است و گفته است که با تماشا کردن 2 فیلم در روز، نیازی به رفتن به کلاس های کارگردانی ندارد و البته Reedus وسط حرف او پریده است و گفته است که چرا تلاش نمی کنی روزی 2 فیلم بسازی؟

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.