دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4
دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 7 تیر 1401 28 دیدگاه
33,612 بازدید

دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout برای پلی استیشن 4

چند سال اخیر بحث اصلی بازی‌های ویدیویی، سبک جدید بتل رویال بوده است. تقریباً تمامی ناشران بزرگ یک اثر در این سبک را منتشر کرده‌اند و همگی هم موفق بوده‌اند. اخیراً استودیو تازه‌کار Mediatonic به تهیه‌کنندگی Developer Digital بازی جدیدی را روانه بازار کرده است که سریعاً رکوردهای فروش زیادی را به ثبت رسانده است. بازی Fall Guys Ultimate Knockout یک اثر Co-Op چند نفره بتل رویال است که با استایل طراحی بامزه‌اش نقل تمام مجالس شده است. در این بازی خبری از سلاح و کشتن حریفان نیست؛ هر بار 60 بازیکن وارد بازی می‌شوند و پس‌ازآن تلاش به‌منظور رسیدن به مراحل بالاتر شروع می‌شود اما هرج‌ومرج جلوی پیشرفت تمامی بازیکنان را می‌گیرد و چند نفر حذف می‌شوند تا در آخر یک بازیکن باقی بماند.

با ورود به بازی Fall Guys Ultimate Knockout متوجه ظاهر بی‌شیله‌پیله آن خواهید شد. هر دو از آن، شمارا به 5 مینی گیم کوتاه از میان 24 بازی کوتاه موجود می‌فرستد و تعدادی از بازیکنان مرحله‌به‌مرحله حذف می‌شوند تا درنهایت یک‌نفره برنده میدان بیرون بیایید. کل هدف استودیو ارائه یک تجربه بامزه و سرگرم‌کننده است و به لطف ظاهر بازی و صحنه‌های خنده‌دار، دستیابی به این هدف بسیار راحت بوده است. تنها کاری که لازم است انجام دهید، کنترل جهت حرکت و پرش و شیرجه زدن برای گرفتن اشیاء موجود است اما حرفه‌ای شدن در این بازی کار زیادی می‌طلبد. اکثر مینی گیم ها طوری طراحی‌شده‌اند که بدون هیچ‌گونه دانشی از بازی‌های ویدئویی آن‌ها را به پایان برسانید. نکته مهم بازی آن است که استودیو به‌طور مداوم بازی‌های جدیدی به Fall Guys Ultimate Knockout اضافه خواهد کرد که اضافه شدن گیمرهای جدید را آسان‌تر می‌کند.

تجربه بازی فال گایز به‌صورت گروهی ارائه می‌شود. برای همین در هر دور با یک سری افراد هم‌گروه خواهید شد و باید به همکاری با آن‌ها بپردازید. همین باعث می‌شود که صحنه‌های بسیار خنده‌داری ایجاد شود. ممکن است هم‌تیمی شما در حال سقوط باشد و شما به نجات او بشتابید اما تلاش به نتیجه نرسد و صحنه‌ای فوق‌العاده خنده‌دار ایجاد شود. سرگرم کردن هدف اولیه ساخت بازی‌های ویدیویی است اما یک سری استودیوها دودستی به درآمد و سود چسبیده‌اند و این المان مهم را فراموش کرده‌اند. فال گایز یاد ما می‌آورد که هنوز سرگرمی مهم‌ترین عنصر ساخت یک بازی است. همراه گرافیک زیبای بازی و موسیقی دوست‌داشتنی آن شوید و اوقات خوشی همراه دوستانتان بسازید. در این سبک نگاهی به بازی‌های Pummel Party و Overcooked 2 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Fall Guys Ultimate Knockout با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Fall Guys: Ultimate Knockout flings hordes of contestants together online in a mad dash through round after round of escalating chaos until one victor remains! Battle bizarre obstacles, shove through unruly competitors, and overcome the unbending laws of physics as you stumble towards greatness. Leave your dignity at the door and prepare for hilarious failure in your quest to claim the crown!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 3.87 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی Fall Guys را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی Fall Guys در پلی استیشن 4 نیازمند خرید بازی به صورت قانونی یا اکانت های اشتراکی خواهید بود. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده که می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی Fall Guys در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Fall Guys نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
قیمت بازی Fall Guys چقدر است ؟

برای خرید Fall Guys برای پلی استیشن 4، نیازمند پرداخت 20 دلار هستید که ممکن است در جشنواره های مختلف تخفیف بخورد.

۳
برای اجرای بازی فال گایز در پلی استیشن 4 نیاز به اشتراک پلاس داریم ؟

برای اجرای تمامی بازی های آنلاین در کنسول پلی استیشن 4 شما نیازمند اشتراک پلی استیشن پلاس خواهید بود. پس از خرید بازی Fall Guys شما میتوانید اشتراک پلی استیشن پلاس مرتبط با نیاز خود را خریداری کنید و به انجام بازی با دوستان خود بپردازید.

۴
آیا بازی فال گایز رایگان است ؟

متاسفانه بازی فال گایز علارقم محبوبیت بسیار آن رایگان نیست و برای تجربه بازی در کامپیوتر و کنسول پلی استیشن 4، نیازمند خرید قانونی آن هستید.

۵
حجم بازی Fall Guys برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

حجم بازی Fall Guys در وب سایت پارسی گیم، 3.8 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۶
آیا می توان Fall Guys را آفلاین بازی کنم ؟

بازی فال گایز به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    ریجن دو که زده یعنی منظورش ریجن کنسوله که بخوایم دان کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کک

    مهمان

    اینو چجوری بریزیم تو پلی استیشن بعد ک اگ ریختیم میشه بازی کردن ینی نباید دوباره بخریم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کک

      پشتیبانی

      رایگان نیست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه