مهدی ملکی

بیش از 10 میلیون نسخه از بازی Fall Guys به فروش رفته است

مهدی ملکی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
370 بازدید

بازی Fall Guys عنوان محبوب استودیو Mediatonic Games موفق شده است که بیش از 10 میلیون نسخه روی پلتفرم PC به فروش برساند. بازی این تعداد چشمگیر را تنها طی 3 ماه به دست آورده است. بازی Fall Guys در تاریخ 14 مرداد امسال منتشر شده است؛ بازی در هفته‌های ابتدایی عرضه به محبوبیت بالایی نزد بازیبازان و استریمرها دست یافت و شاید بتوان بخشی از محبوبیت آن را به رایگان شدنش روی سرویس PS Plus در ماه آگوست میلادی نسبت داد. این اتفاق موقعیت مناسبی برای رشد آن فراهم کرد و در مدت کوتاهی طرفداران زیادی به بازی جذب شدند.

این هفته شرکت Unity آمار مربوط به 3 ماه سوم خود را منتشر کرد که در این بین نام بازی Fall Guys هم به چشم می‌خورد. طبق گزارش این بازی موفق شده است که بیش از 10 میلیون نسخه به فروش برساند و همچنان به عنوان پر دانلودترین بازی سرویس PS Plus باقی بماند. استودیو Mediatonic این بازی را با استفاده از موتور بازی‌سازی Unity توسعه و توسط آن به مرحله اجرا رسانده است. در زمان عرضه اولیه بازی و مخصوصاً روی نسخه PC آن، بازیکنان بسیاری با مشکلات سرورها و اذیت‌های هکرها رو به رو بودند.

هر قسمت از بازی شاهد تعداد زیادی از این متقلبان بود و تجربه جمع وسیعی از بازیکنان خدشه‌دار شده بود. در نهایت Mediatonic با همکاری شرکت Easy Anti Cheat مشکلات مربوط به هکرها را رفع کرد و از آن زمان به بعد ایراد خاصی گزارش نشده است. می‌توان اشاره کرد که از عوامل فروش بالای بازی در مدت کم،‌ احتمالاً پشتیبانی مناسب و قیمت معقول آن باشد. قیمتی که یک سوم عناوین AAA برچسب گذاری شده است. بازی Fall Guys هم اکنون با قیمت 20 دلار از طریق استیم روی PC و PS4 در دسترس است.

منبع: Spiel Tiems

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.