حضور آلوی در fall guys
سید مسعود کاظمی

شخصیت اصلی Horizon Forbidden West به بازی Fall Guys می‌آید

سید مسعود کاظمی 14 آذر 1400 بدون دیدگاه
276 بازدید

بازی Fall Guys سال گذشته منتشر و با استقبال غیرمنتظره‌ای از سوی گیمرها رو‌به‌رو شد و به مرور زمان شاهد کراس‌اورهای بسیاری با بازی‌های دیگر مثل Ghost of Tsushima بودیم. حال استودیوی سازنده این بازی تأیید کرد که شاهد حضور آلوی، شخصیت اصلی بازی Horizon Forbidden West در Fall Guys باشیم.

برای اولین بار در کنفرانس ماه سپتامبر، طرفداران تیزبین پلی‌ استیشن متوجه‌ی حضور شخصیت آلوی در تریلر بازی فال گایز شدند. استودیوی Mediatonic، سازنده بازی Fall Guys، طی یک توییت کراس‌اور بین این بازی و Horizon Forbidden West را تأیید کرد.

این اثر رابطه بسیار خوبی با عناوین انحصاری پلی‌استیشن داشته و همین موضوع باعث شده بود که حضور آلوی در Fall Guys دور از ذهن نباشد. در آغاز فصل 6، شخصیت‌های Sackboy از بازی LittleBigPlanet و جین ساکای از بازی Ghost of Tsushima به بازی اضافه شده‌اند. این درحالی است که شخصیت‌های Ratchet and Clank، Astro’s Playroom و Kena: Bridge of Spirits قبلاً به بازی اضافه شده بودند. فعلاً تنها شخصیت‌های غایب سونی در این بازی، کریتوس و آتریوس هستند که احتمالا اضافه شدن آن‌ها بیشتر از همیشه است.

طراحی بامزه شخصیت‌ها در بازی Fall Guys یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های بازی است و طراحی شخصیت آلوی شاید بیشتر از باقی بامزه به نظر برسد. Horizon Forbidden West نسخه بعدی مجموعه هورایزن است و حضور شخصیت آلوی در Fall Guys جنبه‌ی تبلیغاتی خوبی برای این بازی محسوب‌ می‌شود.

حضور آلوی در fall guys

آلوی، مسکات جدید سونی؟

قبل از حضور آلوی در Fall Guys، این شخصیت در چند بازی دیگر نیز به‌عنوان مهمان ظاهر شده بود. اول در بازی Genshin Impact شاهد آلوی بودیم و بعداً اسکین او به بازی فورتنایت نیز اضافه شد. اینطور به‌نظر می‌رسد که سونی و پلی‌استیشن مسکات جدیدی برای خودشان پیدا کرده‌اند. گرچه جایگزینِ شخصیت کریتوس کار بسیار مشکلی است، اما اینطور به‌نظر می‌رسد که پلی‌استیشن قصد انتخاب کردن آلوی به‌عنوان مسکات درکنار کریتوس را دارد.

بازی Horizon Zero Dawn در سال 2017 به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی با محیطی سندباکس توسط گوریلا گیمز ساخته و توسط سونی منتشر شد. طبق آخرین آمار، این بازی بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است. نسخه بعدی این بازی Forbidden West نام دارد که قرار است در سال 2022 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.