دانلود نسخه دمو بازی FIFA 20 برای PS4
دانلود نسخه دمو بازی FIFA 20 برای PS4 پارسی گیم

دانلود نسخه دمو بازی FIFA 20 برای PS4

پارسی گیم 21 شهریور 1398 3 دیدگاه
4,126 بازدید

دانلود بازی FIFA 20 برای پلی استیشن 4

فوتبال بخشی جدانشدنی از زندگی ما ایرانی‌هاست و حتی برایش سر و دست می‌شکنیم و با چه هیجانی برای تماشای گل زدن تیم محبوبمان جلوی تلویزیون می‌نشینیم. شبیه‌سازهای ورزشی مدت‌هاست که هیجان ورزش را دوچندان کرده‌اند و مدت‌هاست که خودمان نیز می‌توانیم کنترل تیم را به دست بگیریم و هر طور که دلمان بخواهد بازیکنانش را این‌طرف و آن‌طرف ببریم. یکی از فرانچایزهایی که محبوبیت بیشتری میان بازیکنان دارد نیز سری بازی FIFA است. Electronic Arts با وعده تغییرات زیادی نسخه جدید بازی به نام FIFA 20 را معرفی کرد و حالا بر اساس سنت هرسال این کمپانی، نسخه Demo بازی منتشرشده است.

یکی از بخش‌های جدیدی که به بازی FIFA 20 اضافه‌شده است، Volta Mode یا همان فوتبال خیابانی خودمان است. این بخش شمارا در زمین‌های کوچک‌تر قرار می‌دهد و می‌توانید لذت دریبل‌های فانتزی و پاس‌کاری‌های جالب را در آسفالت یا سقف برجی در توکیو بچشید. تیم‌های موجود در بازی FIFA 20 Demo اما زیاد نیستند و تنها قادر به انتخاب تیم‌های چلسی، لیورپول، تاتنهام، رئال مادرید و PSG هستید. همچنین تنها دو حالت Volta و Kick Off در دسترس هستند و EA تنها می‌خواهد باگ‌ها و مشکلات جزئی بازی را ببیند. سه استادیوم مشهور سانتیاگو برنابئو، استفنورد بریج و تاتنهام استادیوم نیز در دسترس هستند و با ورود به جو مخوف این استادیوم‌ها، هیجان واقعی فوتبال و لذت تلاش برای برد و گل زنی را درک خواهید کرد.

گیم پلی بازی FIFA 20 Demo تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. دفاع کردن آسان‌تر از نسخه‌های قبلی است و همچنین گزینه‌های بیشتری برای حمله روبه‌جلو خواهید داشت. یکی از بخش‌هایی که کاملاً تغییر پیداکرده است نیز ضربات آزاد است و به‌نوعی باید ابتدا نشانه بگیرید و سپس شوت بزنید که چیزی مشابه پنالتی زدن در بازی است و این‌طور دقت بیشتری در ضربات آزاد خواهید داشت. مدافعان فوق‌العاده هوش مصنوعی بهتری دریافت کرده‌اند و دیگر به آن راحتی نمی‌توان به آن‌ها لایی بزنید و البته دروازه‌بان‌ها نیز آن تیز عقاب قدیمی نیستند که با هر شوت چند متر بپرند و خوشحالی شمارا خراب کنند. آب‌وهوای متغیر نیز از بخش‌های جذاب بازی است و ممکن است در طول یک مسابقه آب‌وهوای ابری، بارانی و آفتابی را باهم تجربه کنید.

اگر هنوز تصمیم خود را برای خرید FIFA 20 نهایی نکرده‌اید، تجربه FIFA 20 Demo کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این بازی های ارجیناله ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Abolfazl

    مهمان

    سلام میگم میشه با اینترنت داخلی دانلود کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Abolfazl

      پشتیبانی

      سلام
      بله