دانلود بازی Pummel Party برای PC
دانلود بازی Pummel Party برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pummel Party برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1397 26 دیدگاه
16,248 بازدید

دانلود بازی Pummel Party برای کامپیوتر

Pummel Party یک بازی چهارنفره است که تجربه‌ی لذت‌بخش و جذابی را به شما و دوستانتان ارائه می‌دهد. در این بازی، بازیکنان باید یکدیگر را بکشند تا به‌عنوان تنها بازمانده، برنده‌ی بازی شوند. دوربین بازی از بالا است و شما با استفاده از تله‌ها و آیتم‌های متنوعی که در نقشه‌ی بازی وجود دارد، باید حریف‌های خود را بکشید و پیروز میدان شوید. این بازی، جنبه‌های خنده‌دار بسیار زیادی دارد که لحظات بسیار سرگرم‌کننده‌ای را برای شما و دوستانتان به ارمغان می‌آورد. این بازی توسط Rebuilt Games توسعه‌یافته و روانه‌ی بازار شده است.

Pummel Party از یک تا چهار بازیکن را در یک میدان مبارزه قرار می‌دهد و اگر تعداد بازیکنان به چهار نفر نرسد، AI هایی در بازی قرار خواهد گرفت تا جذابیت و سرعت بازی بالا رود. نکته‌ی مثبت دیگر این بازی آن است که شما به صورت Local می‌توانید این عنوان را با دوستانتان تجربه کنید و لزومی به اتصال آنلاین وجود ندارد. نقشه‌ی بازی، گستردگی قابل قبولی دارد و شما با پیدا کردن آیتم‌ها و سلاح‌های متفاوت، نقشه‌ی بازی را به منطقه‌ای شدیداً خطرناک و کشنده تبدیل می‌کنید که راه رفتن در آن را بسیار دشوار و خطرناک می‌کند. آیتم‌های بسیار خنده‌داری برای کشتن بازیکنان در بازی قرار گرفته است که پس از کشته شدن توسط آن‌ها، چنددقیقه‌ای از وقت شما به خندیدن سپری خواهد شد! بازی مودها و مینی‌گیم‌های بسیار زیادی دارد که گیم‌پلی این عنوان را متنوع و جذاب می‌کند و مانع از تکراری شدن بازی در کوتاه مدت می‌شود. سرعت گیم‌پلی بازی بسته به نقشه و مودی که در آن در حال بازی کردن هستید، متفاوت است اما در حالت کلی، سرعت بازی بسیار بالا است و اگر عکس‌العمل بالایی نداشته باشید، به سرعت کشته خواهید شد.

اگر به دنبال یک بازی مفرح و جذاب هستید تا در کنار دوستانتان به تجربه‌ی آن بپردازید، Pummel Party تجربه‌ای جذاب و خنده‌دار را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند که تا مدت طولانی شما را سرگرم نگه می‌دارد.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.4Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 4400 or above
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pummel Party is a 4-player online and local-multiplayer party game. Pummel friends or AI using a wide array of absurd items in the board mode and compete to destroy friendships in the entertaining collection of minigames.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    AAA.AAA

    مهمان

    این بازی رو روی گرافیگ 840m GeForce اجرا میشه??
    بازیبه این کم حجمی چه گرافیکی میخواد?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به AAA.AAA

      پشتیبانی

      اجرا میشه

  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام ایا امکان داره داخل یک کامپیوتر با دوتا دسته متصل دونفره بازی کرد ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه