Stumble-Guys-Mobile
یحیی رحیمی

Stumble Guys بازی مشابه Fall Guys صدرنشین چارت دانلود اپ استور شد

یحیی رحیمی 21 تیر 1401 بدون دیدگاه
542 بازدید

بازی Stumble Guys که نمونه مشابه Fall Guys برای موبایل است؛ روزانه از 18 میلیون نفر از سراسر جهان میزبانی می‌کند و موفق به صدرنشینی در چارت محبوب‌ترین بازی‌های اپ استور اپل شده است. بازی مشابه فال گایز توسط استودیو Kitka Game واقع در فنلاند ساخته شده و تنها چند ماه پس از انتشار بازی اصلی در دسترس قرار گرفت. در واقع انتشار جهانی این بازی در سال 2021 رخ داد و توانست به سرعت بازی‌کنان زیادی را جذب کند.

به گزارش پارسی گیم، روند جذب گیمر توسط Stumble Guys تا چند ماه پیش به‌کندی پیش می‌رفت؛ اما به‌یک‌باره، میلیون‌ها نفر به تعداد بازی‌کنان اضافه شد و این اثر توانست به صدر چارت پردانلود‌ترین بازی‌ اپ استور برسد. به نظر می‌رسد که رایگان شدن بازی Fall Guys روی این اثر نیز تأثیر داشته و از آنجایی که نسخه موبایل فال گایز هنوز آماده نیست؛ افراد زیادی برای سرگرم شدن به دانلود این نمونه مشابه پرداخته‌اند.

گفتنی است بازی مشابه Fall Guys‌ به نام Stumble Guys بیش از 163 میلیون بار دانلود شده و همچنین 21.5 میلیون دلار درآمد داشته است. استامبل گایز همچنین میان ده بازی محبوب اندروید در گوگل پلی قرار دارد و بازی اندروید آن نیز توسط میلیون‌ها نفر دانلود شده است. این بازی موبایل مشابه فال گایز طراحی شده و بازی‌کنان می‌توانند بقیه را در مسابقات رنگارنگ و بامزه حذف کنند و در نهایت برنده میدان باشند.

بازی Stumble Guys مشابه Fall Guys

میزان دانلود Stumble Guys برای اندروید و iOS

نسخه کامپیوتر بازی استامبل گایز نیز در اکتبر 2021 منتشر شد و توسعه‌دهنده حال مدعی است که این بازی روزانه از 18 میلیون نفر گیمر میزبانی می‌کند و طرفداران بسیار زیادی دارد. گفتنی است میزان دانلود بازی در ماه خرداد حدود 32.8 میلیون بار بود و همچنین درآمد آن نیز 6.6 میلیون دلار گزارش شد؛ اما این روند به‌شدت اوج گرفت و تنها در روزی که Fall Guys رایگان شد، این بازی 1.5 میلیون بار در یک روز دانلود شد. میزان دانلود بازی در روزهای بعدی افزایش یافت و بازی بالاخره به هدف اولیه خود دست پیدا کرد.

فال گایز روز 21 ژوئن برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر رایگان شد. گفتنی است نسخه کامپیوتر از استیم حذف شد؛ البته مالکان بازی همچنان از حمایت کامل برخوردار هستند. تعداد بازیکنان Fall Guys نیز طبق گفته استودیو مدیاتونیک از 50 میلیون نفر عبور کرده و رایگان شدن بازی، تأثیر شگرفی روی آن داشته است. استودیو هنوز برنامه رسمی برای انتشار نسخه موبایل را اعلام نکرده؛ اما گزارش‌هایی در مورد توسعه بازی اندروید و iOS وجود دارد که هنوز قطعی نشده‌اند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.