half-life-alyx-image
یحیی رحیمی

اطلاعات تازه ای از بازی های لغو شده Half-Life 3 و Left 4 Dead 3 منتشر شد

یحیی رحیمی 20 تیر 1399 بدون دیدگاه
706 بازدید

Valve Software هر چند دوباره به فرانچایز Half-Life رو آورده است اما زمانی بود که شایعات زیادی از توسعه بازی Half-Life 3 وجود داشت و سالهای زیادی برای دریافت بازی Half-Life: Alyx صبر کردیم. به تازگی کتاب تازه ای از جئوف کایلی منتشر شده است که از اطلاعات تازه ای از بازی های لغو شده ای چون هاف لایف 3 پرده برداری می کند.

بازی Half-Life 3 توسط موتورگرافیکی Source 2 در حال ساخت بوده است و برنامه هایی برای ایجاد یک داستان با پایان بندی های مختلف وجود داشته است. قرار بوده که بازیکنان توانایی تجربه چندباره بازی را داشته باشند. جالب است که موتور گرافیکی سورس 2 هنوز هم تحت توسعه قرار دارد و با لغو نسخه سوم هاف لایف، به طور کامل کنار گذاشته نشده است.

در ادامه از بازی های واقعیت مجازی با کدرمز Shooter و Borealis هم گفته شده است. بر اساس متن کتاب، این بازی ها به دلیل مشاجره های میان توسعه دهندگان لغو شده اند. جالب است بازی Borealis یک داستان فرعی از Half-Life 2 بوده است که توسط مارک لایدلاو، نویسنده سری هاف لایف، نوشته شده بود اما توسعه آن به دلایل نامشخصی لغو شد.

Left 4 Dead 3 دیگر بازی لغو شده کمپانی Valve است. فضای بازی جهان باز بوده است و مراکش به عنوان شهر اصلی بازی انتخاب شده است. این پروژه هم توسط موتور گرافیکی سورس 2 در حال ساخت بوده است اما به دلیل تعداد بالای زامبی ها، روند تولید با مشکل مواجه شده است و سورس 2 توانایی پردازش و رندر این اندازه زامبی را یکجا نداشته است.

کتاب گفته شده به قلم جئوف کایلی روی استیم منتشر شده است و اطلاعات کاملی در مورد پروژه های کمپانی والو در طی سالهای اخیر به اشتراک می گذارد. می توانید با مراجعه به استیم، نگاهی به آن بیندازید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.