دانلود بازی Half Life 2 برای PC
دانلود بازی Half Life 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Half Life 2 Episode 2 برای PC

پارسی گیم 7 دی 1398 34 دیدگاه
81,061 بازدید

دانلود بازی Half Life 2 Episode 2 برای کامپیوتر

پنج سال پس از انتشار بازی Half-Life در 1998، استدیو Valve Corporation پروژهٔ جدید خود یعنی Half-Life 2 را عرضه کرد. در زمان ساخت بازی، بخشی از پروژه لو رفت و در اینترنت قرار گرفت. در آن زمان استیم موتور بازی سازی جدید به نام سورس را معرفی کرد و بازی Half-Life 2 از آن استفاده کرد. این بازی نیز مانند قسمت اول خود نظرات مثبتی دریافت کرد و توانست در سال 2004 جوایز زیادی را به دست آورد.

بازی چند سال بعد از وقایع قسمت اول را نشان می‌دهد، نقش اول داستان گوردن فریمن توسط جی-من مرموزی احیا می‌شود و با خبر می‌شود که دنیا توسط موجودات فضایی به نام کامباین تسخیر شده است. این بار گوردن با الیکس ونس همراه می‌شود تا آزادی بشریت را دوباره به دست بیاورند. در بازی سلاح‌های جدید وجود دارد از جمله تفنگ کنترل گرانش.

بازی Half-Life 2 مانند قسمت اول خود در سبک تیراندازی اول شخص است که داستان آن به صورت چپتر به چپتر ادامه پیدا می‌کند. مکانیسم بازی در بخش امتیاز جان و سیستم سلاح‌ها مثل قبل بوده ولی به لطف موتور بازی‌سازی سورس گرافیک آن پیشرفت چشمگیری داشته است. شما می‌توانید با تاکتیک‌های مختلفی به دشمنان نزدیک شده و آن‌ها را نابود کنید. علاوه بر این برخی مناطق وجود دارند که رفتن به آن‌ها اختیاری است که می‌توانید از آن‌ها اجتناب کرده و صرفاً مسیر اصلی داستان را پیش بروید. با پیش رفتن در بازی و حل معماهای مختلف وسایل و آیتم‌های جدیدی به دست خواهید آورد.

فیزیک بازی کاملاً با دقت شبیه سازی شده است و جزئیات خوبی را در هنگام حرکت نشان می‌دهد. در بخش‌های از بازی نیز می‌توانید از وسایل نقلیه استفاده کنید. قابلیت برداشتن وسایل و قطعات مختلف برای حل معماهای جدیدی نیز در بازی ایجاد شده است. در برخی از جورچین‌های بازی می‌توانید با کمک قرار دادن قطعات روی یکدیگر، پله ایجاد کنید تا از آن محیط خارج شوید.

گرافیک، فیزیک کاراکترها، هوش مصنوعی به کار برده شده در بازی و موسیقی آن مورد تحسین افراد بسیاری قرار گرفت و در همان سال 39 جایزه «بهترین بازی سال» را به دست آورد و در سال 2012 نیز عنوان «بهترین بازی قرن» را دریافت کرد. ساخت این بازی 5 سال طول کشید و قرار بود فضای بازی تاریک‌تر باشد و کامباین‌ها کاملاً دنیا را نابود کرده باشند. ولی المان‌های زیادی از بازی حذف شد.

آیا شما می‌توانید نیمه عمر را با موفقیت بگذرانید یا به دست کامباین‌ها گرفتار خواهید شد؟ از این بازی مهیج با گیم پلی عالی لذت ببرید و بشریت را نجات دهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Vista, XP
Processor: 1.7 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX 8.1 level Graphics Card (requires support for SSE)
Storage: 6500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Vista, XP
Processor: 1.7 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX 8.1 level Graphics Card (requires support for SSE)
Storage: 6500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Half-Life 2 (stylized as HλLF-LIFE2) is a first-person shooter video game developed and published by Valve Corporation. It is the sequel to 1998’s Half-Life and was released in November 2004 following a five-year $40 million development. During development, a substantial part of the project was leaked and distributed on the Internet. The game was developed alongside Valve’s Steam softwareand the Source engine.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه
  • Avatar

    arastoo

    مهمان

    رو ویندوز 11 میاد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    HH

    مهمان

    چطوری بازی رو آنلاین بازی کنیم؟؟؟
    قسمت چند نفره تو منو نداره
    ~ کنسول هم توش کار نمیکنه و باید فعال کنی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Caesar

    مهمان

    لطفا بنویسید قسمت دوم نیمه جان 2
    کلا این نیمه جان 2 سه تا نسخه داره
    Half Life 2
    Half Life 2 Episode 1
    Half Life 2 Episode 2
    لطفا درست کنید که الکی مردم سرکار گذاشته نشن

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 34 دیدگاه