July 2020 Games
یحیی رحیمی

بازی مهم ماه ژوئیه 2020: تابستانی گرم با Ghost Of Tsushima

یحیی رحیمی 15 تیر 1399 بدون دیدگاه
822 بازدید

ماه ژوئیه میلادی چند روزی است شروع شده است و به رسم ماه های گذشته، بازی های مهمی که در هفته های آینده عرضه خواهند شد را برایتان لیست کرده ایم. این ماه چند بازی بزرگ را همچون Ghost Of Tsushima پیش رو داریم و البته که گریزی به دنیای مارول و آیرون من خواهیم زد.

Marvel’s Iron Man VR — July 3

بازی Iron Man VR چند بار دستخوش تاخیر شده است و بالاخره این ماه راهی کنسول پلی استیشن 4 شده است. HUD به کار رفته در بازی مشابه فناوری FIRDAY داخل فیلم اصلی است و می توان از دسته بازی های حرکتی هم برای نشانه گیری و شلیک استفاده کرد. از دیگر شخصیت های مارول هم در بازی استفاده شده است.

Rocket Arena — July 14

Rocket Arena

بازی Rocket Arena یک شوتر سه در مقابل سه است که تنها اجازه استفاده از یک سلاح را به شما می دهند و آن هم پرتاب کننده موشک است! هر شخصیت دارای توانایی های مخصوص خود است و شلیک موشک توسط او به نوع خاصی انجام می شود. می توان لباس و آیتم های تزئینی را هم تغییر داد. روز 24 تیر منتظر بازی بمانید.

Ghost Of Tsushima — July 17

مدت زیادی است منتظر بازی جدید استودیو SuckerPunch به نام Ghost Of Tsushima هستیم. شما به عنوان شخصیت جیم وارد بازی خواهید شد و باید جلوی حمله مغول ها را بگیرید. از ویژگی مبارزاتی سامورایی ها در بازی استفاده شده است و شخصیت اصلی به مرور زمان به یک نینجا و در واقع به یک «روح» تبدیل می شود. روز 27 تیر ماه منتظر عرضه این بازی روی کنسول PS4 باشید.

Paper Mario: The Origami King — July 17

Paper Mario: The Origami King

بازی Paper Mario: The Origami King داستان شخصیت ماریو در دنیایی کاملا متفاوت است. در این بازی از سیستم مبارزه ای مخصوصی استفاده شده است که مشابه مبارزه داخل رینگ است. همراه ماریو شوید تا پادشاهی که به دست آدم های نادرست استفاده شده را پس بگیرید. در این میان انواع پازل ها و معماهای مختلف همراه شما خواهند بود.

Destroy All Humans — July 28

Destroy All Humans

Destroy All Humans یک بازسازی کامل از نسخه سال 2005 بازی است. بازی شما را به جای نژادی از فرازمینی ها قرار می دهد که به دنبال به دست آوردن DNA افراد شهری انسانی است. می توانید از انواع سلاح های فرازمینی و گجت های مخصوص استفاده کنید. استودیو محتوای حذف شده از نسخه اصلی را هم در این بازسازی گنجانده است. روز 7 مرداد منتظر این بازی باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.