دانلود بازی Destroy All Humans برای PC
دانلود بازی Destroy All Humans برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Destroy All Humans برای PC

پارسی گیم 8 مرداد 1399 21 دیدگاه
16,036 بازدید

دانلود بازی Destroy All Humans برای کامپیوتر

فرازمینی های کلاسیک با آن صورت عجیب و قد کوتاهشان برگشته‌اند! بازی Destroy All Humans اولین بار در سال 2005 توسط THQ Nordic منتشر شد و توانست با ایده‌ای متفاوت، اسم خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی جاودانه کند. باگذشت 15 سال از انتشار بازی، استودیو نیاز به بازنشر آن را حس کرد و این‌طور بود که کار بازسازی بازی به Black Forest Games سپرده شد و این گروه هم‌بازی را از نو ساخته است. این بازی شمارا همراه گروهی از فرازمینی ها خواهد کرد که به‌منظور تصرف زمین به آب‌وآتش زده‌اند و با سلاح‌های پیشرفته، راه نابودی بشر را پیش‌گرفته‌اند.

بازی Destroy All Humans شمارا در نقش گروهی از فرازمینی های خبیث به نام کریپتو 137 قرار می‌دهد. با تکثیر دی ان آ و نبردهای تن‌به‌تن، دولت ایالات‌متحده آمریکا را به‌زانو درآورید و نگذارید یک انسان جان سالم به درببرد. انسان‌ها به این سادگی تسلیم نخواهند شد و با سلاح‌های قدرتمندشان به جنگ شما خواهند آمد. استودیو بارها تأکید کرده است که این‌یک بازسازی کامل است و به شخصیت‌پردازی و داستان وفادار مانده است اما بقیه بخش‌های بازی از صفر ساخته‌شده‌اند و با یک گیم پلی کاملاً مدرن و جدید روبه‌رو هستیم. ازلحاظ گرافیکی پیشرفت خوبی را می‌بینیم که لذت بازی را دوچندان کرده است. کافی است تفنگ نازنین و خطرناکتان را به دست بگیرید و وارد فاز آدم کشی شوید؛ هیجان از بزرگ‌ترین دلایل تجربه این بازی است.

راهنمای قدم به قدم بازی Destroy All Humans

راهنمای قدم به قدم بازی Destroy All Humans

بازی Destroy All Humans توسط استودیو THQ Nordic ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Destroy All Humans با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Destroy All Humans

سازندگان Destroy All Humans صرفاً به تغییرات گرافیکی بسنده نکرده‌اند و به بخش‌های دیگر هم پرداخته‌اند. رابط کاربری بازی از نو طراحی‌شده است و منوها منظم‌تر چینش پیداکرده‌اند و مخاطب به‌آسانی همه قسمت را پیدا خواهد کرد. سیستم کنترل شخصیت روان‌تر از پیش است و به لطف تغییرات انجام‌شده، شخصیت اصلی بازی بسیار روان حرکت می‌کند و واکنش بهتری نسبت به جهت‌گیری‌ها و دکمه زنی‌ها مخاطب دارد. یکی از ویژگی‌های شخصیتی کریپتو، افزایش سرعت است که در نبردها به کمک شما خواهد آمد. بازی برعکس گیم پلی مهیج خود، ظاهری کودکانه دارد که همراه داستانی با درون‌مایه طنز تلخ، ترکیب مناسبی را تشکیل داده است و می‌تواند چندساعتی شمارا سرگرم خود کند. بازی در دقایقی شمارا به خنده وادار خواهد کرد و در دقایقی، میانه نبرد سنگین نفس از شما خواهد برید. THQ Nordic به‌خوبی توانسته این بازی قدیمی را زنده کند تا گیمرهای جدید هم از تجربه بی‌نظیر آن لذت ببرند. در این سبک نگاهی به Fallout 4 و Gears 5 هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Destroy All Humans با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD / Intel CPU running at 3.0 GHz or higher: AMD Kaveri A10-7850K or Intel Pentium DualCore G3220 or newer is recommended / Ryzen 5 2400G (for systems using an integrated GPU)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 4GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11.0 and Shader Model 5.1 support
DirectX: Version 11
Storage: 19 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: IAMD / Intel processor running at 3.5 GHz or higher (AMD Ryzen 3 1300x or Intel Core i3 8100 or newer is recommended)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 4GB of dedicated VRAM and with at least DirectX 12.0 and Shader Model 6.0 support
DirectX: Version 12
Storage: 19 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The cult-classic returns! Terrorize the people of 1950s Earth in the role of the evil alien Crypto-137. Harvest DNA and bring down the US government in the remake of the legendary alien invasion action adventure. Annihilate puny humans using an assortment of alien weaponry and psychic abilities. Reduce their cities to rubble with your flying Saucer! One giant step on mankind!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    AJK

    مهمان

    نسخه 10 گیگابیتی فیت گرل هستش

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به AJK

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    redknihgt

    مهمان

    سلام نسخه 10 گیگ با نسخه 17 گیگ چه فرقی داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    reza

    مهمان

    سلام این بازی اصلا نصب نمیشه
    نصب میزنم
    CANNOT CREATE GAMEFOLDER میزنه
    سکوریتی ویندوز هم خاموش کردم انتی ویروس هم پاک کردم
    حافظه 60 گیگ خالی فایل اصلی ریپر هم کردم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه