marvels-iron-man-vr
یحیی رحیمی

توضیحات توسعه دهندگان در مورد طول بازی، مکان و ویژگی های Iron Man VR

یحیی رحیمی 9 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,130 بازدید

بازی Iron Man VR جمعه این هفته به بازار عرضه خواهد شد. حالا که این قدر به تاریخ انتشار بازی نزدیک شده ایم، توسعه دهنده تصمیم به انتشار یک سری اطلاعات تازه از بازی گرفته است. کارگردان بازی به نام رایان پیتون در مصاحبه با وبلاگ رسمی پلی استیشن از جزئیات تازه ای پرده برداری کرده است.

پیتون تعدادی از مکان های مختلف بازی Iron Man VR را نشان داده است که همگی ترکیبی از مکان های واقعی و همچنین مکان هایی است که در فیلم های اصلی دیده ایم. برای نمونه S.H.I.E.L.D یکی از مکان های اصلی بازی است که می توان در سراسر آن گشت و جستجو کرد. می توان در آسمان شانگهای به پرواز پرداخت و از میان برج های بلند کنار رفت و کل نقشه را با ویژگی های فرا انسانی خود جستجو کرد.

در ادامه از انواع و اقسام مبارزات و ویژگی های شخصیت ها صحبت شده است. برای نمونه آیرون من دارای ویژگی افزایش سرعت خود و حرکات سریع تری خواهد بود. همچنین مشت محکم می تواند صدمه زیادی به حریف وارد کند. آیرون قادر به کوبیدن محیط اطراف نیز خواهد بود که ویژگی جالبی برای یک بازی ویدیویی است.

پیتون در ادامه گفته است که بازی Iron Man VR یک تجربه بسیار غنی از داستان تونی استارک ارایه می دهد و خود بازی از آنچه فکر می کرده است طولانی تر از آب درآمده است. او فکر می کرده است که بخش داستانی بازی در حدود 4 تا 5 ساعت خواهد بود اما بر اساس تست های انجام گرفته فعلی، باید گفت که زمان بازی تقریبا دوبرابر شده است و این می تواند خبر خوبی برای طرفداران بازی باشد.

یک سری شخصیت های مارول هم در بازی Iron Man VR حاضر خواهند بود و برای نمونه Nick Fury و Pepper Potts از جمله مهمان های اصلی بازی هستند. گفتنی است شخصیت های دیگری وجود دارند که هنوز معرفی نشده اند ما به زودی در مورد آن‌ها خواهیم فهمید. روز سوم ژوئیه منتظر آیرون من باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.