ea access
یحیی رحیمی

EA Access در راه استیم: بازی های EA به این فروشگاه اضافه شدند

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

سرویس EA Access پاسخ کمپانی Electronic Arts به رشد روز افزون سرویس های مبتنی برحق اشتراک بازی است. با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، بسیاری از بازی های این کمپانی در اختیار شما خواهد بود و همچنین می توان از تخفیف های مختلف و حتی در بازی FIFA نیز استفاده کرد. به نظر می رسد که شایعات درست از آب درآمده اند و  این سرویس با پلتفرم استیم یکسان خواهد شد و امروز EA از پیوند این دو در آینده ای نزدیک خبر داده است.

این سرویس بازی های فوق العاده زیادی را در بردارد و تقریبا بخش بزرگی از بازی های این کمپانی را می توانید تجربه کنید. هر چند که غیاب بازی های ورزشی این کمپانی کمی عجیب است و طرفداران بازی هایی چون FIFA بیشتر از بقیه هستند. اگر در FIFA 20 به خرید امتیازها و آیتم می پردازید، پیشنهاد می کنیم که با عضویت در سرویس EA Access از تخفیف های مناسبی استفاده کنید.

عجیب است که بازی The Sims 4 نیز جزو این سرویس نیست و حتی بازی هایی چون Anthem نیز حاضر نیستند. البته گفته شده است که این عناوین به مرور اضافه می شوند اما باز هم عجیب است که بهترین بازی های این کمپانی در سرویس پولی حاضر نیستند و برعکس مایکروسافت بازی های انحصاری را هم روز اول در اختیار بقیه قرار می دهد. جدا از اینها، می توانید از بازی های تازه این کمپانی روی استیم نیز لذت ببرید.

با اضافه شده بازی هایی چون Star Wars Jedi: Fallen Order و Mirror’s Edge و تخفیف 90 درصدی آن‌ها، حالا وقت خوبی است که کتابخانه بازی های خود را گسترش دهید. می توانید از این لینک، تمامی بازی های EA روی استیم را مشاهده کنید و همچنین نظر خود را با ما در پایین به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.