Apex-Legends
یحیی رحیمی

چگونه از شخصیت Seer بازی Apex Legends استفاده کنیم؟

یحیی رحیمی 18 مرداد 1400 بدون دیدگاه
997 بازدید

فصل جدید بازی Apex Legends با عنوان Emergence شروع‌شده و تغییرات زیادی را نسبت به فصل پیشین شاهد هستیم. بزرگ‌ترین ویژگی فصل جدید، معرفی هجدهمین شخصیت بازی اپکس لجندز به نام Seer است که شباهت‌هایی به والکری دارد و قابلیت‌هایش، وی را به یکی از بهترین لجندهای ردیاب تبدیل کرده است. در ادامه به‌تمامی نکاتی که باید در مورد لجند Seer بدانید خواهیم پرداخت و نقاط ضعف و قوتش را به شما خواهیم گفت تا با دست‌پر وارد میدان شوید و پیروز از این بازی بتل رویال بیرون بیایید.

بازی Apex Legends

قابلیت‌های شخصیت Seer بازی Apex Legends

یکی از قابلیت‌های Seer در حالت تدافعی و پاسیو، ردیابی ضربان قلب حریف است و او، توانایی شنیدن ضربان قلب حریفان در فاصله‌ی 75 متری را دارد. این ویژگی شباهت‌هایی به اپراتور Pulse از بازی Rainbow Six Siege دارد اما لجند جدید بازی Apex Legends، این توانایی را بدون هیچ گجت اضافه دریافت کرده و می‌تواند دشمن را از فواصل دور تشخیص دهد.

ویژگی تاکتیکی Seer، ردیابی دشمنان به سریع‌تری شکل ممکن است که اجازه‌ی انفجار دیوار و یافتن دشمنان را می‌دهد. این لجند امکان استفاده از یک سری پهپادهای کوچک را دارد که سریعاً وارد منطقه‌ی دشمن می‌شوند و مکان آن‌ها را فاش می‌کنند. دیگر قابلیت شخصیت جدید اپکس لجندز که Recon نام دارد، امکان اسکن و جستجو مکان بعدی حلقه‌ی بازی را فراهم می‌کند و تیمی که Seer را به‌عنوان هم‌گروهی دارد، می‌تواند قبل از شروع حلقه‌ی بعد، از مکان آن اطلاع پیدا کند.

نقاط ضعف و قوت

شخصیت Seer دارای قابلیت‌ ردیابی و مخفی‌کاری است و به درد مکان‌های باز و نبردهای برق‌آسا نمی‌خورد. فردی که این لجند را انتخاب می‌کنند، باید موفق به ردیابی مکان دشمن و شنیدن ضربان قلب آن‌ها شود. نکته‌ی قوت این شخصیت آن است که امکان یافتن دشمن را از 75 متری دارد و درنتیجه، امکان حذف دشمن با اندکی دقت وجود دارد. بهتر است تفنگ‌‌هایی را انتخاب کنید که برای این فاصله مناسب هستند و پیشنهاد ما:‌ G7 Scout، 30-30 Repeater و Rampage LMG است. یادتان باشد که مسئولیت کمک به هم‌گروهی‌ها روی دوش شماست و باید بافاصله از دشمن بایستید و لجندهایی که درگیر نبردهای تن‌به‌تن می‌شوند را یاری کنید.

لجند Seer‌ بازی Apex Legends

اگرچه قابلیت تاکتیکی لجندز جدید بازی Apex Legends، صدمه‌ای اندک به حریف می‌زند؛ اما مهم‌ترین قابلیت وی، یافتن و ردگیری دشمن است و بهتر است از همین حالا، به فکر کنترل قابلیت‌های مختلف این شخصیت باشید و در زمان مناسبی از آن‌ها استفاده کنید. از نقاط ضعف Seer‌ باید به محدودیت مکانی اشاره کرد که باعث شده تا وی، تنها در موقعیت‌های ویژه‌ای قابل‌استفاده باشد و این فردی نیست که بتوان به قلب دشمن زد و یک‌تنه، همه را نابود کرد. بهترین توصیه آن است که از قابلیت‌های وی آگاه شوید و سپس به‌درستی از آن‌ها استفاده کنید.

شاید برایتان عجیب باشد اما نقطه‌ی ضعف بزرگ Seer، آسمان و فضای بازی است. ردگیری یک هدف در حال پرواز کار آسانی برای او نیست؛ اما دقت کنید که پریدن از جای خود، باعث خارج شدن از رادار این لجند نمی‌شود اما استفاده از گلایدرها و جت‌های پروازی باعث گمراه شدن او می‌شود و هنگام مواجه با او، بهتر است به آسمان پناه ببرید!

کدام لجندها با Seer همخوانی دارند؟

شخصیت Bloodhound بهترین فرد برای هم‌گروهی Seer است؛ زیرا که لجندی اولی می‌تواند مکان دشمنان را از راه دور تشخیص دهد و یک ایده‌ی اولیه از آن‌ها به هم‌گروهی‌هایش بدهد، سپس Seer‌ دست‌به‌کار شود و نقطه‌ی دقیق آن‌ها را پیدا کند. Bangalore هم فرد مناسبی برای هم‌گروهی باشخصیت جدید بازی Apex Legends است که می‌تواند اتاق را پر از دود کند و سپس Seer از قابلیت Exhibit استفاده کند و دشمنان را تشخیص دهد. در زیر می‌توانید نمایی از قابلیت Exhibit این شخصیت را ببینید و با کارایی آن آشنا شوید.

Apex Legends

ازآنجایی‌که لجند جدید در مکان‌های بسته و کوچک کاربرد دارد، شخصیتی که بتواند وی را در مکان‌های باز جابه‌جا کند و به نقاط بسته برساند، مناسب خواهد بود. استفاده از Pathfinder و Octane مناسب این کار است؛ اما والکری و Wraith هم می‌توانند هم‌گروهی‌های خوبی برای این شخصیت جدید باشند.

کدام لجند‌ها‌ باید علیه Seer استفاده شوند؟

بدون شک Mirage دشمن اصلی شخصیت Seer است که نمونه‌های کپی شده و هولوگرافیک وی، هیچ‌گونه ضربان قلبی ندارند و می‌توانند سریعاً لجند جدید Apex Legends را به‌زانو درآورند. درصورتی‌که Seer را دیدید که در حال استفاده از قابلیت Exhibit است، سریعاً چند نمونه قلابی و کپی شده از خود را به سمت او بفرستید و آنگاه خواهید دید که چطور او دستپاچه می‌شود و تصمیم‌گیری برایش سخت می‌شود. یادتان باشد که نمونه‌های هولوگرافیک Mirage باید نزدیک Seer باشند وگرنه اتفاقی نخواهد افتاد.

Apex-Legends-Mirage

در سوی دیگر، شخصیت‌های Revenant و Caustic هم توانایی بالایی هنگام مواجه با لجند جدید دارند. استفاده از قابلیت Death Totem می‌تواند Seer را رسماً قفل کند و برنامه‌های او را به هم بریزد. در سوی دیگر Caustic هم می‌تواند تله‌های مناسبی برای او بگذارد و حتی از گاز سمی به‌منظور گمراه کردن او استفاده کند. Wraith هم لجند مناسبی برای مواجه با Seer است و ازآنجایی‌که امکان پنهان کردن ضربان قلب را دارد، می‌تواند به‌عنوان یک شخصیت مناسب استفاده شود.

در آخر باید بگوییم که توانایی‌های لجند جدید بازی Apex Legends تنها در 75 متری کاربرد دارد و بیشتر از آن، باید دیدمستقیم نسبت به حریف داشته باشد. نظر شما در مورد این شخصیت ردیاب و جذاب بازی اپکس لجندز چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

لجند Seer از بازی Apex Legends چه توانایی‌هایی دارد؟

لجند Seer امکان ردیابی دشمن را توسط ضربان قلب دارد. او می‌تواند حریف را در فاصله‌ی 75 متری تشخیص دهد و وی را به هم‌تیمی‌هایش معرفی کند.

۱
آیا Seer یک لجند رایگان بازی اپکس لجندز است؟

خیر به منظور دریافت این لجند، نیاز به پرداخت 4100 سکه دارید و او به هیچ‌عنوان یک لجند رایگان یا حتی ارزان قیمت هم نیست!

۲
آپدیت بازی Apex Legends را از کجا دانلود کنم؟

می‌توانید آخرین آپدیت بازی اپکس لجندز را از طریق پارسی گیم و به صورت کاملا نیم بها دریافت کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.