دانلود بازی FIFA Street برای PS3
دانلود بازی FIFA Street برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی FIFA Street برای PS3

پارسی گیم 26 مرداد 1398 4 دیدگاه
19,815 بازدید

دانلود بازی FIFA Street برای پلی استیشن 3

گل کوچیک یکی از تفریحات تمام ما ایرانی‌ها در زمان کودکی بوده است و همه از بازی در فضایی کوچک و کف خیابان لذت برده‌ایم. چیزی که در این محیط‌های کوچک اهمیت فراوانی داشت، تاکتیک بود و حرکات نمایشی با توپ تأثیر جدی روی بازی داشت و به‌نوعی قانون و قواعد بازی را به هم می‌ریخت. فوتبال در سطح حرفه‌ای خود تماماً بحث کار تیمی است و دیگر کمتر می‌توان بازیکنی مانند رونالدینهو را دید که با آن فانتزی بازی‌هایش همه را میخکوب کند. اما چه‌کار می‌توان کرد؟ باید دست‌بسته بنشینیم و بگوییم که خب فوتبال همین است و تاکتیک را به سطل آشغال بیندازیم؟ البته که نه! EA Sports این بار با دستی پر به میان آمده است و FIFA Street سرشار از هیجان را به ارمغان آورده است.

به‌سختی می‌توان داستانی به بازی‌های ورزشی تزریق کرد و به همین دلیل است که گیم پلی تمام چیزی است که می‌تواند بازیکن را سمت خود بکشاند. خبری از آن حرکات خشک سری بازی FIFA نیست و اینجا در وسط خیابان تنها دریبل‌های زیبا و همکاری و نگه‌داشتن بازی در هواست که شمارا برنده میدان خواهد کرد. درصورتی‌که چندین تکنیک پشت سر هم استفاده کنید، توپ قرمز و آتشین می‌شود و بدبخت آن دروازه‌بانی که قرار است شوت شمارا بگیرد. عنصری که اهمیت زیادی در FIFA Street دارد، همکاری خوب با تیم خود و استفاده از تکنیک مناسب است به صورتی که هر چه تکنیک شما بهتر باشد، شانس برنده شدن نیز بیشتر است. بخش‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده‌اند و با قرار گرفتن در مقابل تیم‌های ملی و باشگاهی فرصتی جالب برای هیجان ایجادشده است.

جذاب‌ترین بخش بازی نیز Last Man Standing است و در این بخش هر فردی که گلی را به ثمر برساند، زمین مسابقه را ترک خواهد کرد و بیرون خواهد رفت و کار تار خروج آخرین نفر ادامه می‌یابد. بخش فوتسال نیز جذابیت خاص خود را دارد و حرکت دادن توپ از میان پاهای بازیکن روبه‌رو و گذشتن از بعدی با دریبل زیدانی و سپس شوتی مهیب به سمت دروازه و تکان خوردن دسته بازی فوق‌العاده حس هیجان‌انگیز و تکرار نشدنی دارد. بخش World Tour نیز حکم همان Career را دارد و می‌توانید تیم خود را تا بالاترین قله هدایت کنید و به همه نشان دهید که سلطان یا امپراتور کوچه و خیابان‌ها کیست. FIFA Street تجربه‌ای فوق‌العاده از فوتبال خیابانی است که هیجان در تاروپودش خوکرده است و خاطرات قدیمی را چه در کوچه‌پس‌کوچه‌های کثیف ریودوژانیرو و چه در سالن‌های مجهز لندن برایتان مرور خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA Street با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

FIFA Street is a sports video game by EA Sports’ FIFA Street franchise based on street football. It is the first such game in almost four years, and a reboot for the series. FIFA Street was developed by some of the same team behind FIFA 12, including creative director Gary Paterson, and uses the FIFA 12 game engine. Sid Misra, the line producer for FIFA Street, promised “the first true quality street football experience.” The game was announced on 16 August 2011 at the Gamescom event in Germany, and was released on the Xbox 360 and PlayStation 3 consoles in March 2012. Along with several other new EA Sports titles, FIFA Street was available early to purchasers of the EA Sports Season Ticket.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    سلام بخشید میشه بازی pes2023 هم بزارید برای pe3

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    سلام بخشید میشه بازی pes2023 هم بزارید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد حسین

    مهمان

    سلام، ببخشید چطور روی پیسی بازی کنم، برنامه ای میشناسید؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمدصادق در پاسخ به محمد حسین

      مهمان

      اگر سیستم مناسبی داشته باشید میتونید با برنامه rpcs3 رو بازی کنید
      چون شبیه ساز هستش هرچی سیستم قوی تر باشه مقدار مشکلات بازی رو بیشتر میپوشونه و راحت تر و حتی در بعضی سیستم ها بدون هیچ مشکلی بازی میکنید