EA-Steam
یحیی رحیمی

ورود EA Games و EA Access به فروشگاه استیم؛ شایعات درست از آب درآمد

یحیی رحیمی 8 آبان 1398 بدون دیدگاه
601 بازدید

بعد از یک هفته شایعه و گمانه زنی، بالاخره کمپانی Electronic Arts به طور رسمی اعلام کرد که بازی های خود را روی فروشگاه استیم نیز خواهد آورد. به این صورت که EA Games و همچنین سرویس EA Access نیز به استیم اضافه خواهند شد.

EA قرار است که سرویس EA Access را که تنها روی کنسول های Xbox One و PS4 در دسترس است را بهار سال 2020 به فروشگاه استیم بیاورد. برای افرادی که نمی دانید ماهیت این سرویس چیست، باید بگوییم که این سرویس تمامی بازی های این ناشر آمریکایی را با قیمت سالانه 30 دلار در اختیار همه قرار می دهد و تنها با پرداخت این مبلغ، می توانید به تمامی بازی های منتشر شده دسترسی پیدا کنید.

EA همچنین قرار است تک تک بازی های دیگرش را نیز به فروشگاه استیم اضافه کند. اولین آن‌ها نیز بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد بود. این اولین بار است که EA اجازه دسترسی به بازی های خود را خارج از فروشگاه Origin می دهد. خبر خوب این است که از همین امروز می توان Fallen Order را از فروشگاه استیم پیش خرید کرد. در این مورد مدیرعامل EA به نام Andrew Wilson گفته است که:

این آغاز یک همکاری هیجان انگیز با Valve است زیرا که او ما را به عنوان کمپانی خلاق برای بازیکنان PC می بیند.

در سوی دیگر مدیرعامل Valve نیز از این همکاری را هیجان انگیز خوانده است و آن را به عنوان یک روز خوب شمرده است. به هر حال این شروع یک همکاری نزدیک میان دو کمپانی آمریکایی است و قطعا در آینده برنامه های بیشتری را از این دو خواهیم دید. قرار است که بازی هایی همانند The Sims 4، Apex Legends، FIFA 20 و Battlefield V نیز روی استیم به فروش برسند. همچنین قرار است میان کاربران دو فروشگاه نیز تفاوتی نباشد و همه می توانند باهم بازی کنند.

این قدمی خوب برای یکپارچه سازی فروشگاه های بازی است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.