Battlefield 6
یحیی رحیمی

اولین تصاویر لو رفته از بازی Battlefield 6 ؛ بخش بتل رویال جنجالی درراه است

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,228 بازدید

به‌تازگی اسکرین شات و تصاویری از بازی Battlefield 6 توسط منابع نامشخصی درز پیداکرده که به نظر می‌رسد از تریلر معرفی بازی تهیه‌شده باشند. استودیو Dice چند وقت پیش توسعه بازی Battlefield 6 را تائید کرد و حالا که دو سال و نیم از عرضه بازی Battlefield V می‌گذرد، طرفداران این فرانچایز اکشن انتظار معرفی یک نسخه جدید رادارند.

اخیراً تنور شایعات بازی بتلفیلد 6 داغ شده و تام اندرسون که یکی از افشاگرهای مشهور این بازی است، اطلاعات تازه‌ای کف دست طرفداران گذاشته است. او گفته بود که از چندین استریمر که موفق به تست اولیه بازی شده‌اند، بخش بتل رویال بازی Battlefield 6 را فوق‌العاده توصیف کرده اند؛ این بخش قرار است رقیب بازی Call of Duty Warzone شود. مدیر استودیوهای EA هم قبلا از ایده های دیوانه کننده در بازی Battlefield 6 صحبت کرده بود.

Battlefield-6-leaked-trailer-screen

تصاویر لو رفته از بازی Battlefield 6

درصورتی‌که شایعات مرتبط با نسخه ششم فرانچایز بتلفیلد را دنبال کرده باشید، باید بگوییم که فصل تازه‌ای برای شما شروع‌شده است. دو اسکرین شات از بازی Battlefield 6 لو رفته که محیط بی‌نظیر و تماشایی بازی را نشان می‌دهد.

اولین تصویر به نظر از تریلر معرفی یا تریلر گیم پلی تهیه‌شده باشد، تعدادی بالگردهای نظامی را روی جزیره‌ای خوش و آب‌وهوا نشان می‌دهد. این تصویر توسط تام اندرسون منتشرشده که تابه‌حال اطلاعات درستی از این فرانچایز لو داده است. دومین تصویر اما کابین یک جت جنگی را نشان می‌دهد که دوربین بازی، روی یک موشک بالستیک متمرکزشده است. این نوع رابط کاربری را قبلاً در بازی Battlefield 3 هم دیده‌ایم و این می‌تواند دلیلی برای واقعی بودن این تصاویر باشد.

Battlefield-2021-leaked-Gameplay-screen

مانند همیشه به شما توصیه می‌کنیم که با دید شک و تردید به تصاویر منتشرشده بنگرید و تا زمانی که شرکت EA رسماً از نسخه جدید رونمایی نکرده است، دل‌خوش این شایعات نباشید. البته داغ شدن تنور شایعات، نشانه‌ای برای نزدیک بودن زمان معرفی بازی است. این اتفاق در مورد بازی Battlefield V هم رخ داد و با انتشار شایعات پی‌درپی، بالاخره معرفی رسمی بازی از راه رسید.

بهترین بازی بتل رویال که تابه‌حال دیده‌اید

تعدادی از استریمرهای معروف توییچ اخیراً نظرات خود را در مورد بخش بتل رویال بازی Battlefield 6 منتشر کرده‌اند. احتمالاً استودیو DICE این افراد را به‌منظور تست بازی دعوت کرده باشد و این فرایندی است که در مورد همه بازی‌ها اتفاق می‌افتد. اما نظر این افراد چه بوده است؟

Dr. Disrespect که محبوبیت زیادی میان گیمرها دارد، گفته که بتلفیلد جدید دارای مبارزات سریع مشابه نسخه چهارم است. TSM Viss هم باور دارد که بخش بتل رویال این بازی، بهترین اثر در این ژانر است که تابه‌حال تجربه کرده است. متأسفانه این استریمرها از صحبت در مورد جزئیات بازی خودداری کرده‌اند. به نظر می‌رسد که EA می‌خواهد با بخش بتل رویال به جنگ بازی Call of Duty Warzone از شرکت اکتیویژن برود.

Battlefield-6

Battlefield 6 کی معرفی می‌شود؟

ازآنجایی‌که نسخه ششم سری بتلفیلد امسال عرضه خواهد شد، انتظار داریم که EA به‌زودی از آن رونمایی کند. اگر به نسخه‌های پیشین مانند بازی Battlefield 1 نگاه بیندازیم، می‌بینیم که اوایل خردادماه بیشتر موردتوجه استودیو بوده است. تعدادی باور دارند که تیزر معرفی بازی به‌زودی منتشر می‌شود و اطلاعات کامل از فضا و گیم پلی هم در نمایشگاه E3 2021 به نمایش عموم خواهد رسید.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بازی Battlefield موبایل توسط EA معرفی شد: عرضه در 2022
  2. احتمالا نسخه جدید Battlefield بازی Bad Company 3 خواهد بود

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.