the-last-of-us-ii-screenshot-07-en-us-25mar20
یحیی رحیمی

هوش مصنوعی The Last Of Us Part II پیشرفت زیادی در زمینه مخفی‌کاری داشته است

یحیی رحیمی 15 خرداد 1399 بدون دیدگاه
429 بازدید

به نظر می رسد که بازی The Last of Us Part II عنوان بلک باستر امسال باشد و هیجان زیادی پیرامون این بازی وجود دارد. با توجه به تریلرها و خبرهای منتشر شده از بازی می توان گفت که با یک دنیای بسیار خشن روبه رو هستیم که نمونه آن در هیچ بازی وجود ندارد. تیم توسعه زمان زیادی است که به دنبال ساخت یک دنیای بزرگ و زنده است و همین دیروز نیز صحبت های نیل دراکمن در مورد انتخاب شهر سیاتل را شنیدیم.

آنتونی نومان، دستیار کارگردان، در گفتگو با Ungeek در مورد هوش مصنوعی بازی و پیشرفت آن نسبت به نسخه اول بازی صحبت کرده است. یکی از جنبه هایی که او بیشتر در مورد آن صحبت کرده است، باهوش شدن دشمنان در مواجه با حمله های مخفی کاری است. هوش مصنوعی حالا تشخیص می دهد که کسی کنارش است و همچنین در صورتی که یکی از همکارانشان به زمین بیفتد، وارد حالت نیمه آماده خواهند شد و به این شکل حمله به آن‌ها فوق العاده سخت خواهد شد. البته این به معنی آن نیست که با هر حرکت، حریف شما را پیدا می کند:

در بازی The Last Of Us Part II ما حالت نیمه آماده را معرفی کرده ایم و اگر حریف ببیند که دوستش توسط برخورد تیر کشته شده است، به یک باره وارد فاز تازه ای می شود و می داند که کسی این کار را انجام داده است. اما آن‌ها نمی دانند که این تیر مستقیم از کجا آماده است. در این حال ما یک هوشیاری ناقص را داریم و در نتیجه وقتی بازی را تجربه می کنید، ممکن است بشنوید که حریف بگوید: « من فکر می کنم که از این سمت آمد» آن‌ها در مورد موقعیت شما هیچ نظر قطعی ندارند اما آن‌ها می داند که تقریبا کجا هستید.

در نسخه اول، اگر کسی را با یک سلاح سرد می کشتید، هیچ کس باخبر نمی شد که کجا هستید اما اگر دوستشان را می دیدند که مرده است، به یک باره موقعیت شما لو می رفتد و سریعا به سمت شما حمله ور می شدند. در آن بازی ما تنها دو حالت داشتیم. یا دشمنان نمی داستند که شما کجا هستید یا می دانستند.

بازی The Last Of Us Part II روز 29 تیر منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.