God of War
یحیی رحیمی

با God of War مصری آشنا شوید: ایده‌ای که هیچ‌گاه عملی نشد!

یحیی رحیمی 30 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,285 بازدید

بعد از سه‌گانه God of War، تیم توسعه بازی دست به تغییرات کاملی زد. پسر کریتوس وارد داستان شد و افسانه بازی نیز از یونان باستان به Norse تغییر پیدا کرد. به‌تازگی Cory Barlog تصویر اولیه‌ای از God of War منتشر کرده است که نشان از مصر باستان دارد. یکی از ایده‌های اولیه برای نسخه جدید احتمالاً مصر باستان بوده است و توسط تیم تائید نشده است.

این تصاویر در مراسم Devcom توسط کارگردان بازی منتشرشده‌اند و بسیار قابل‌توجه هستند. حالا می‌توانیم ببینیم که God of War در مصر باستان به چه شکلی خواهد بود. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان به دنبال ادامه ماجراجویی‌های کریتوس در مصر بوده‌اند اما در آخر نظرشان به سمت افسانه‌های Norse برگشته است.

Barlog در این مورد گفته است که انتخاب مکان بازی کمی دشوار بوده است اما به دلیل اینکه افسانه‌های Norse باعث تمرکز بیشتر روی شخصیت کریتوس می‌شد، این مکان را برای بازی انتخاب کرده‌اند. مصر باستان مشکلاتی چون تمدن و مردم مصر را در پی داشت و طراحی آن‌ها سخت و زمان‌بر است.

در زیر می‌توانید نگاهی به این تصاویر بیندازد. باوجود تمام مشکلات، سرعت فروش God of War برای خودش رکوردی بوده است و این بازی علاوه بر دریافت نقدهای عالی، هفته‌ها در لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار داشت. تنها سه روز کافی بود تا 3 میلیون نسخه از این بازی به فروش برسد. همچنین God of War سریع‌ترین عنوان دررسیدن به میزان فروش بالا بوده است.

استدیو Santa Monica بیکار ننشسته است و اخیراً به دنبال یک طراح شخصیت اصلی برای کار روی پروژه‌ای سرّی و پنهان بوده است. شاید روند ساخت نسخه بعدی God of War شروع‌شده باشد و البته احتمال انتخاب مصر باستان در نسخه جدید God of War چیزی در حد صفر است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.