The-Last-of-Us-Part-2
یحیی رحیمی

صحبت های کارگردان The Last of Us Part II در مورد نحوه انتخاب شهر سیاتل

یحیی رحیمی 14 خرداد 1399 بدون دیدگاه
710 بازدید

بازی The Last of Us Part II مانند نسخه اول خود یک سفر طولانی در آمریکای پساآخرالزمان است. این بازی جدید مکان های مختلفی را در بر دارد و شهر سیاتل نیز یکی از همین هاست که نقطه توقف بسیار مهمی برای داستان است و بخش بزرگی از ماجرا همان جا اتفاق می افتد.

برای بسیاری این سوال پیش آمده است که چرا شهر سیاتل به عنوان مکان اصلی بازی در نظر گرفته شده است و این میزان روی آن کار شده است. کارگردان و خالق بازی، نیل دراکمن، در گفتگوی خود با IGN جواب این سوال را داده است. او گفته است که دلایل زیادی برای این کار وجود داشته است و از لحاظ گیم پلی و داستان، مزیت هایی داشته است. یکی از دلایل اصلی اما تنوع و گستردگی بافت محیطی شهر سیاتل بوده است:

یکی از دلایلی که سیاتل را انتخاب کردیم، وجود گستردگی زیادی در این نقطه بود. ما می دانستیم که قرار است زمان زیادی را در این شهر سپری کنیم و مانند یک بازی خوب ناتی داگ، لازم است تا زمانی که لوکیشن به استایل هنری نخورد ادامه دهیم.
در نتیجه تیم ما مطالعه زیادی در مورد معماری این شهر داشت. اینکه چطور شاخ و برگ درختان در این کشور رشد می کند. ما چیزهای مختلفی را اسکن کردیم تا بتوانیم همه چیز را مانند واقعیت بسازیم. بعد از آن بود که طراح مراحل بازی شروع به مطالعه دوباره معماری کردند. اینکه چه بخش های مختلفی از این شهر به درد جستجو می خورد و اینکه سیستم فیزیک بازی چطور می توان معماهای گوناگون بیافریند.

بازی The Last of Us Part II از اولین هایی است که محیط را به عنوان یک المان برای مبارزه و زنده نگه داشتن شخصیت اصلی استفاده می کند. دشمنان نیز می توانند از همین محیط استفاده کنند و برای نمونه ممکن است تعدادی از آن‌ها دیوار راست را بالا بروند و حمله ای جانانه داشته باشند. این بازی روز 19 ژوئن منتشر می شود. نقدها و بررسی های اولیه بازی نیز روز 12 ژوئن آنلاین خواهند بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.