MLB-The-Show-20
یحیی رحیمی

بازی MLB The Show 20 معرفی شد؛ با تاریخ عرضه آن آشنا شوید

یحیی رحیمی 30 مهر 1398 بدون دیدگاه
431 بازدید

ورزش بیسبال در ایالات متحده فوق العاده پرطرفدار است. این ورزش ممکن است در کشورهای دیگر چندان طرفداری نداشته باشد اما به این معنی نیست که بازی ویدیویی شبیه ساز آن ساخته نشود. سری MLB The Show سالهاست که عطش طرفداران بیسبال را برطرف می کند. حالا امروز بازی MLB The Show 20 معرفی شده است و تاریخ عرضه آن نیز توسط استودیو SIE San Diego Studio اعلام شده است.

این بازی شبیه ساز بیسبال حرفه ای در تاریخ 17 مارس 2020 برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد و بیایید کمی با بازی آشنا تر شویم. با توجه به صحبت های سونی باید گفت که MLB The Show 20 راه های جدیدی برای شخصی سازی و دریافت جوایز دریافت کرده است. جدا از آن اسطوره های قدیمی نیز راه خود را به بازی باز کرده اند و می توانید در کنار بازیکنان فوق العاده، تیم رویایی خود را تشکیل دهید و همچنین در بزرگ ترین رقابت های آنلاین شرکت کنید.

گفته می شود که MLB The Show 20 بزرگ ترین نسخه این سری خواهد بود و مکانیسم نقش آفرینی آن نیز کاملا دلنشین و جذاب خواهد بود. شاید برایتان سوال باشد که چه کسی امسال روی کاور بازی خواهد بود و باید گفت که این Javier Baez ستاره تیم Cubs است که امسال روی کاور بازی را مزین خواهد کرد. Baez فصل قبل عملکرد فوق العاده ی داشت و با وجود مصدومیت های زیاد تا به حال 138 بازی با Cubs بوده است و هنوز تنها 26 سال سن دارد.

سونی علاوه بر اینها پیش خرید بازی MLB The Show 20 را شروع کرده است. باید گفت که نسخه دیجیتالی بازی دارای پک طلایی به همراه پول داخل بازی خواهد بود و همچنین این افراد قادر به دسترسی زودتر خواهند بود. قیمت این نسخه فعلا 60 دلار است. اما نسخه MVP Edition پک های شروع مختلفی به همراه پول داخل بازی بیشتری را دارد که البته قیمت 80 دلاری آن نیز این تفاوت را مشخص می کند. در آخر نسخه Deluxe با قیمت 100 دلاری و آیتم های بیشتر در دسترس است.

MLB The Show 20 روز 17 مارس 2020 عرضه خواهد شد و اگر بازی را پیش خرید کرده باشید، روز 13 مارس قادر به دریافت آن خواهید بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.