the-last-of-us-ii-screenshot-07-en-us-25mar20
یحیی رحیمی

بازی The Last of Us Part II بعد از تاخیر از فروشگاه پلی استیشن حذف شد

یحیی رحیمی 19 فروردین 1399 بدون دیدگاه
446 بازدید

به نظر می رسد که سونی بدون مشخص شدن تاریخ عرضه بازی هایش مایل به پیش فروش آن‌ها نیست. اخیرا بازی جدید استودیو ناتی داگ به نام The Last of Us Part II از فروشگاه مخصوص پلی استیشن حذف شده است و صفحه اختصاصی بازی را نمی توان پیدا کرد.

هفته گذشته بود که سونی به دلیل مشکلات پیش آمده به دلیل پاندمی ویروس کرونا تصمیم گرفت تا انتشار بازی The Last of Us Part II را به زمان نا مشخصی بیندازد و حالا این بازی به طور کامل از خود فروشگاه نیز حذف شده است. اگر همین الان اسم بازی را جستجو کنید، خواهید دید که تنها نسخه ریسمتر بازی اول روی فروشگاه ظاهر خواهد شد.

عجیب است که سونی تصمیم به حذف کامل صفحه بازی از فروشگاه خود گرفته است. البته با توجه به اینکه تاریخ عرضه بازی مشخص نیست، به همین دلیل سونی مایل به پیش فروش دیجیتالی بازی به طرفداران نیست زیرا که هیچ تعهدی در ارایه یا عدم ارایه بازی ندارد. البته افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند نگران نباشند و هر موقع که بازی منتشر شد، آن را دریافت خواهید کرد.

کارگردان بازی The Last of Us Part II اخیرا گفته بود که بازی در آخرین مراحل توسعه خود قرار دارد و تنها یک سری مشکلات در زمینه عرضه به فروشگاه ها و خرده فروش ها باعث تاخیر دوباره بازی شده است. به نظر می رسد که سونی مایل به انتشار بازی در زمانی نیست که تمام فروشگاه های فیزیکی بسته باشند. فعلا تصمیمی در مورد آینده این بازی گرفته نشده است و استودیو در حال بررسی شرایط به صورت روز به روز است.

در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بازی The Last of Us Part II در ماه های آینده روی پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.