Marvel's Spider-Man 2 آنلاین
سارا هابطی

حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 در حال ساخت است

سارا هابطی 3 دی 1402 بدون دیدگاه
260 بازدید

هکرها هفته گذشته اطلاعات سرقت‌شده زیادی از سرورهای استودیو اینسامنیاک گیمز را در اختیار عموم قرار دادند. پروژه‌های آینده این استودیو فاش شد و ضربه بزرگی به آنها وارد شد. حال طبق شواهد به دست آمده این استودیو در حال کار روی حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 است.

طرفداران مدتی است که می‌دانند استودیو اینسامنیاک گیمز روی عنوانی جاه‌طلبانه و چند نفره در سکوت خبری کار می‌کند. برخی افراد گمان می‌کنند که این عنوان جاه‌طلبانه چند نفره به گسترش IP مرد عنکبوتی مرتبط می‌شود. این حدس و گمان‌ها با نقض اطلاعاتی این استودیو قوت بیش‌تری گرفته، اخبار فاش شده نشان می‌دهد که ممکن است این استودیو در حال کار روی حالت آنلاین بازی مارول اسپایدرمن 2 باشد.

یک اسلاید به خصوص از این اطلاعات لو رفته (منتشر شده در شبکه اجتماعی Reddit) نقشه‌ای متمرکز از کارها و پروژه‌های چند نفره استودیو اینسامنیاک گیمز را نشان می‌دهد. در این نقشه‌ی راه برنامه‌های زیادی در رابطه با بازی‌های گوناگون همچون حالت آنلاین Marvel’s Spider-Man 2، بازی Marvel’s Wolverine Online، بازی Marvel’s X-Men Online ذکر شده است.

توسعه‌دهندگان این استودیو در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بخش آنلاین مارول اسپایدرمن 2 در سال 2024 هستند. بازی آنلاین مارول ولورین برای سال 2026 و حالت آنلاین بازی Marvel’s X-Men برای سال 2028 برنامه‌ریزی شده‌اند. البته قضیه اینجا جالب می‌شود که طبق یک اسلاید جداگانه دیگر، سال 2030 هدف اصلی استودیو اینسامنیاک گیمز برای انتشار بازی Marvel’s X-Men است. بازی‌های نام برده در اسلایدهای مشخص شده به صورت «چند نفره 1.0»، «چند نفره 2.0» و «چند نفره 3.0» به نمایش گذاشته شده‌اند.

بازی Marvel's Spider-Man 2  آنلاینحالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2

علاوه بر این موارد، کاربر دیگر از شبکه اجتماعی ردیت اقدام به پخش اسکرین‌شات‌هایی از کدهای ساخت حالت آنلاین مرد عنکبوتی 2 کرده است. این در حالی است که کاربر دیگری تصاویر بسیار زیادی از حالت چند نفره این بازی که شامل دشمنان و شرورهای جدید می‌شود را به نمایش گذاشته است.

با توجه به کد و تصاویر لو رفته متوجه شدیم که استودیو اینسامنیاک گیمز پروژه‌ی آنلاین و چند نفره به نام Marvel’s Spider-Man: The Great Web داشته که بنا به دلایلی از ساخت آن منصرف شده است. با این تفاسیر هنوز مشخص نیست که دقیقا برنامه این استودیو برای ساخت بازی چند نفره آنلاین چه چیزی خواهد بود.

در همین حال نیز براساس اطلاعات منتشر شده در سال 2024، بازی Marvel’s Spider-Man 2 شامل سه بسته‌الحاقی جدید و رایگان می‌شود. طبق اخبار فاش شده، این بازی تا اواسط ماه نوامبر 6.1 میلیون نسخه در مقابل بودجه 315 میلیون دلاری ساخت خود به فروش رسانده است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شاهد انتشار حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 خواهیم بود یا خیر؟

منبع: gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.