Spider-Man-Miles-Morales-
یحیی رحیمی

اسکرین شات جدید Spider-Man: Miles Morales سطح بالای جزئیات را نشان می‌دهد

یحیی رحیمی 17 مهر 1399 1 دیدگاه
1,598 بازدید

استودیو Insomniac به مناسبت ورود به ماه مهم هیسپانیک ها که شامل اسپانیایی‌ها و مردم آمریکای لاتین می‌شود، تصاویر جدیدی از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر کرده که حال و هوای این ماه را نشان می‌دهد و کمپین تبلیغاتی خوبی برای بازی میان مردمان اسپانیایی‌زبان به‌حساب می‌آید.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، مرد عنکبوتی را در حال سلفی گرفتن جلوی پرچم پورتوریکو نشان می‌دهد. برای افرادی که نمی‌دانید، شخصیت Miles از تبار پورتوریکو است و دلیل انتشار این تصویر هم نشان دادن تبار اصلی شخصیت بازی Spider-Man: Miles Morales و تبریک ماه مخصوص هیسپانیک هاست.

جدا از این مسائل، این اولین اسکرین شاتی است که از بازی Spider-Man: Miles Morales به این شیوه و با این سطح از جزئیات گرافیکی مشاهده می‌کنیم. لباس مرد عنکبوتی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و اسپایدرمن را تابه‌حال این اندازه واقعی و با جزئیات ندیده‌ایم. البته نسخه PS4 بازی هم گرافیک بی‌نظیری داشت و افراد زیادی را تحت تأثیر قرارداد اما گرافیک نسل نهم روی بازی جدید تأثیر زیادی گذاشته است و یکی از بهترین بازی‌های اسپایدرمن موجود را خواهیم دید.

Spider-Man-Miles-Morales-

اسکرین شاتی که مشاهده کردید، توسط قابلیت Photo Mode بازی تهیه‌شده که محبوبیت بسیار زیادی در نسخه اول داشت و قطعاً با ویژگی‌های بیشتر به Spider-Man: Miles Morales هم منتقل خواهد شد. باید دید چه ویژگی‌های تازه‌ای به حالت فوتو مود اضافه‌شده است. فرانچایز مرد عنکبوتی، هفته شلوغی داشت و تغییر صورت شخصیت پیتر پارکر باعث واکنش شدید طرفداران شد و حتی عده‌ای، کارگردان بازی را تهدید کردند.

بازی Miles Morales جزو اولین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 5 است که روز 12 نوامبر همراه کنسول، عرضه خواهد شد. این بازی در اختیار کاربران پلی استیشن 4 هم قرار خواهد گرفت اما نباید انتظار پیشرفت‌های گرافیکی را از این نسخه داشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    طالاعات و چیز های عجیب

    مهمان

    عالییییییییییییییییی

    پاسخ دهید