cyberpunk-2077-geforce-rtx-2080-ti-special-edition-gpu
یحیی رحیمی

Nvidia از کارت گرافیک RTX 2080 Ti با تم Cyberpunk 2077 رونمایی کرد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1398 بدون دیدگاه
605 بازدید

در طول هفته گذشته حساب رسمی توییتر Nvidia GeForce و Cyberpunk 2077 رد و بدل پیام های زیادی داشته اند. در واقع حساب توییتر بازی Cyberpunk درخواست یک نسخه محدود از کارت گرافیک های انویدیا با تیم بازی را داشت و در ادامه انویدیا نیز جواب دید که منتظر بمانید. به نظر می رسد که این درخواست حالا عملی شده است.

Nvidia کارت گرافیک RTX 2080 Ti با تم بازی Cyberpunk 2077 را رونمایی کرده است و این کارت گرافیک با برچسب مخصوص این بازی عرضه خواهد شد. گفتنی است تنها 200 عدد از این کارت گرافیک ها ساخته خواهد شد و برای همین برای خرید آن‌ها باید حسابی خوش شانس باشید و به دست آوردنشان چندان آسان نیست. جدا از این Nvidia به دنبال معرفی کارت گرافیک 2080 TI Super است و روزهای جالبی در انتظار طرفداران این کمپانی است.

Nvidia اعلام کرده است که این کارت گرافیک جدید دارای رویه آلومینیوبی AL5052 با برچسب زرد رنگ بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. البته باید گفت که این قطعه سخت افزاری به عنوان یک هدیه مخصوص در جعبه نسخه Special و Collector بازی قرار خواهد گرفت و خرید جداگانه آن امکان پذیر نیست. اخیرا مدیر استودیو Krakow به نام John Mamais در گفتگویی از احتمال پایین عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول Switch گفته است. او باور دارد که این بازی فوق العاده سنگین است و این کنسول توانایی اجرای آن را ندارد. حتی در مورد بازی The Witcher 3 نیز شاهد افت کیفیت زیادی بودیم.

بازی Cyberpunk 2077 اخیرا تاخیر خورد و عرضه آن به ماه سپتامبر میلادی موکول شد. تا به حال تصاویر و ویدیوهای مختلفی از بازی دیده ایم و همه چیز نوید یک عنوان شگفت انگیز را می دهند. جدیدا صحبت هایی در مورد مراحل فرعی بازی شده بود و گفته شد که نزدیک 75 مرحله فرعی مختلف در Cyberpunk 2077 وجود دارد و این مراحل به هیچ وجه اتفاقی و رندوم نیستند و توسعه دهندگان یک به یک آن‌ها را به صورت جدگانه ساخته اند باید دید فروش این نسخه های مخصوص چطور خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.