Cyberpunk-2077-E3-2019-V-Mirror
یحیی رحیمی

باندل Cyberpunk 2077 کنسول Xbox One X معرفی شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1399 بدون دیدگاه
495 بازدید

چند روزی است که مایکروسافت تیزرهایی از همکاری میان Xbox و Cyberpunk 2077 منتشر می کند و بالاخره امروز حقیقت ماجرا را فهمیدیم. مایکروسافت باندل Cyberpunk 2077 کنسول Xbox One X را معرفی کرده است و انگار یک شاهد یک کنسول کاملا جدید هستیم!

این سیستم که توسط لیزر طراحی شده است، با قرار گرفتن در تاریکی می درخشد و البته یک چراغ LED آبی نیز در نظر گرفته شده است که نمای جالبی به کنسول بخشیده است. آن ور دستگاه اما لوگوی سامورایی قرار دارد که جلوه تبلیغاتی این باندل مخصوص است. همچنین دسته بازی نیز کاملا تغییر یافته است و شاهد ترکیب سیاه و سفید متالیک هستیم که البته چند روز پیش روی وب سایت آمازون نیز وجود آن لو رفته بود.

مایکروسافت قیمت این کنسول را مشخص نکرده است اما می دانیم که در ماه ژوئن میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت که البته سه ماه قبل از عرضه خود بازی Cyberpunk 2077 است. البته گفته شده است که کنسول به همراه بازی عرضه خواهد شد و احتمالا یک کد دیجیتالی را شاهد باشیم که به همراه خود کنسول باشد و زمانی که بازی عرضه شود، اجازه دانلود به خریدار داده شود.

cyberpunk-2077-xbox-one-x

همچنین گفته شده است افرادی که بازی Cyberpunk 2077 را برای کنسول Xbox One خریداری کنند، نسخه با گرافیک بالاتر و مخصوص Xbox One X را به صورت مجانی دریافت خواهند کرد و نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست. قبلا گفته شده بود که بازی به دلیل سیستم پایین Xbox One تاخیر خورده است که این شایعه توسط خود استودیو رد شد.

توسعه دهندگان بازی نیز به دلیل مشکلات پیش آمده بعد از شیوع پاندمی کرونا، تصمیم گرفته اند که در منزل به کار ساخت بازی ادامه دهند و این موضوع مشکلی برای فرایند ساخت ایجاد نکرده است و تنها یک سری جلسات صدا برداری باقی مانده است که قرار است به صورت یک آپدیت در روز اول انتشار در دسترس قرار گیرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.