The-Last-of-Us-Part-II
یحیی رحیمی

The Last of Us Part II قابل بازی در PAX East 2020؛ ورود به آخرین مرحله تولید

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 بدون دیدگاه
608 بازدید

استودیو NaughtyDog و سونی امروز اعلام کرده اند که بازی The Last of Us Part II برای اولین بار از زمان معرفی تا به حال برای اجرا در رویداد PAX East 2020 در دسترس خواهد بود و علاقه مندان می توانند این بازی را در غرفه سونی تجربه کنند.

رویداد PAX East 2020 در شهر بوستون آمریکا برگزار خواهد شد و بر اساس گفته سونی، علاقه مندان می توانند با حضور در این محل بازی را تجربه کنند. همان طور که گفتیم این اولین بار است که شاهد حضور رسمی بازی The Last of Us Part II در میان عموم طرفداران هستیم. هر چند هنوز زمان رسمی و ساعت آن اعلام نشده است اما شاهد رویدادی تاریخی هستیم. سونی اولین بار در سال 2013 به طرفداران اجازه داد تا The Last of Us را به همین شکل تجربه کنند و حالا چنین چیزی را در مورد نسخه دوم بازی شاهد هستیم.

برای شرکت در غرفه سونی لازم است از طریق برنامه Sony’s Experience PlayStation در این رویداد ثبت نام کنید و اگر تایید شوید، ساعت و زمان حضور در غرفه به شما گفته خواهد شد. استودیو Naughty Dog همچنین از نسخه Ellie Edition گفته است و اگر مایل به خرید آن باشید می توانید از همین الان آن را پیش خرید کنید. یکی از توسعه دهندگان بازی از روند تولید گفته است و به نظر آخرین مراحل در حال سپری شدن است:

باید بگوییم که وارد آخرین مرحله ساخت بازی شده ایم و همین الان که شما این را می خوانید ما در حال اعمال اخرین تغییرات روی The Last of Us Part II هستیم. این مرحله ما را به عرضه فوق العاده نزدیک می کند. سالهاست که صبر کرده ایم و با حوصله مشغول ساخت بازی بوده ایم و حالا هیجان زده ایم که آخرین مرحله بازی را طی می کنیم و می دانیم که بازی به زودی به دست شما خواهد رسید.

سونی یک تصویر پشت زمینه از بازی The Last of Us Part II را برای کاربران در نظر گرفته است و می توانید با وارد کردن کد مخصوصی آن را دریافت کنید.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.