Spider-Man
یحیی رحیمی

سونی رسما استودیو سازنده بازی Spider-Man را خریداری کرد

یحیی رحیمی 29 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,065 بازدید

هیچ کس انتظار نداشت که امروز با چنین خبری مواجه شود اما در حرکت کاملا شگفت آوری، Sony Interactive Entertainment تایید کرده است که استودیو سازنده بازی Marvel’s Spider-Man به نام Insomniac Games را خریداری کرده است و حالا این استودیو رسما جزو توسعه دهندگان سونی حساب می شود

Insomniac البته از زمان پلی استیشن 1 تا به حال تنها برای پلتفرم سونی بازی تولید کرده است و خرید آن چندان دور از اتنظار نیز نبود. با این حساب سونی 14 استودیو مخصوص به خود را در اختیار دارد. این خبر هنوز توسط خود سونی بیان نشده است و به نظر نمی رسد که امروز نیز بیانیه ای رسمی در این مورد داشته باشیم اما همه چیز انجام شده است و سونی مالک جدید استودیو است.

Insomniac نیز تمام عمرش مشغول ساخت بازی های PlayStation بوده است. در کارنامه این استودیو می توان بازی های F.U.S.E، Sunset Override و دیگر بازی های واقعیت مجازی را مشاهده کرد. آخرین بازی و بزرگ تری این استودیو نیز Marvel’s Spider-Man بود که از زمان انتشار تا به حال حدود 13 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است و سونی سود زیادی از بازی داشته است.

معمولا سونی چنین حرکت هایی انجام نمی دهد و آخرین بار سال 2011 بود که استودیو Suker Punch خریداری شد. مدیر استودیوهای سونی نیز در اعلامیه ای گفته است که این استودیو در زمینه گیم پلی و روایت داستان فوق العاده عمل کرده است و از همکاری با آن‌ها لذت برده است و ورود رسمی آن‌ها را به جمع دیگر استودیوهای سونی تبریک گفته است. ممکن است که نحوه استراتژی ساخت بازی های استودیو نیز توسط سونی تغییر یابد و شاید کیفیت بازی ها بهتر شود.

مشخص نیست که سونی با پرداخت چه قیمتی Insomniac را خریداری کرده است و بعید است که مبلغ قرارداد نیز در دسترس عموم قرار گیرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.