luigi mansions 3
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Modern Wafrare صدرنشین همیشگی!

یحیی رحیمی 11 دی 1398 بدون دیدگاه
555 بازدید

بالاخره هفته آخر سال 2019 میلادی نیز به پایان رسید. این هفته به نوعی سوت و کور بود و خبرهای کمی را شاهد بودیم. به هر حال گروه UKIE / Gfk Chart-Track مانند همیشه آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته انگلستان را منتشر کرده است و مانند چند هفته پیش، بازی Call of Duty: Modern Warfare صدرنشین است و تغییری در جایگاه 5 بازی بعدی نیز نسبت به هفته گذشته دیده نمی شود.

بازی های FIFA 20 و Star Wars Jedi: Fallen Order مانند هفته پیش در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند و Mario Kart 8 Deluxe نیز جایگاه چهارم خود را چسبیده است. در ادامه آن نیز Luigi’s Mansion 3 دیده می شود که مقام 5 جدول را چسبیده است و فعلا بازی های Nintendo Switch جایگاه فوق العاده ای دارند. این هفته بازی Grand Theft Auto 5 دوباره به میان 10 عنوان پرفروش هفته گذشته انگلستان برگشته است و Borderlands 3 نیز بعد از هفته ها دوری از 10 بازی برتر، دوباره به این چارت وارد شده است.

کم کم تب و تاب پیرامون بازی Pokemon Sword نیز خوابیده است و احتمالا با شروع سال جدید میلادی، به رده های پایین تر جدول نیز سقوط کند. چند روز پیش لیست تمامی بازی هایی که قرار است در سال 2020 عرضه شوند را منتشر کردیم و با توجه به آن‌ها، رقابت سنگینی برای بازی های حاضر در جدول دیده می شود. در آخر نیز Crash Team Racing Nitro-Fueled قرار گرفته است و بعد از چند هفته دوری، دوباره به 10 بازی برگشته است.

سال 2019 پر از بازی های بزرگ و عنوان های تازه بود و در کل سال خوبی را در زمینه بازی های ویدیویی پشت سر گذاشتیم باید دید که 2020 چه سورپرایزهایی برای ما دارد. می توانید در ادامه لیست 10 عنوان پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.