دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare برای PC
دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Call of Duty Modern Warfare برای PC

پارسی گیم 22 مرداد 1399 1,035 دیدگاه
464,928 بازدید

دانلود بک آپ بازی Call of Duty Modern Warfare برای کامپیوتر

دانلود بک اپ بتل نت بازی Call of Duty Modern Warfare

قرن 21 بدون شک با ورود تروریست‌ها به دل خود، قرن خون‌بار و ترسناکی بوده است. از سویی هرروز یک گروهک نظامی سروکله‌اش پیدا می‌شود و از سوی دیگر نیز قدرت‌های برتر هرروز به مخارج جنگ خود با این افراطی‌گری‌ها اضافه می‌کنند. سری بازی Call of Duty اما سابقه زیادی در به نمایش گذاشتن جنگ دارد و حالا استودیو Infinity Ward دست‌به‌کار بزرگی زده است و هر چه در چنته داشته است را رو کرده است. این بار دیگر سخن از کلیشه تکراری جنگ با روسیه و شوروی نیست؛ دغدغه‌های بزرگی سر درآورده‌اند و امنیت دنیا روبه روی خطر بزرگی قرارگرفته است. آلارم نزدیک شدن به یک آشفتگی کامل هرروز بلندتر می‌شود و در این میان بازی Call of Duty: Modern Warfare با تمام قوا پا به بازار گذاشته است. کامل‌ترین بخش مولتی پلیر در کنار داستانی فوق‌العاده پیش روی شماست و تازه کاپیتان پرایس دوست‌داشتنی با آن سیگار کاریزماتیک و صدای جذابش نیز برگشته است!

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Modern Warfare

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Modern Warfare

بازی Call of Duty Modern Warfare توسط استودیو Infinity Ward ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Modern Warfare

دنیا تماماً با گروهک‌های تروریستی پرشده است. این موضوع نه‌تنها خاورمیانه را فراگرفته است بلکه مرزهای خود را تا لندن و کشورهای اروپایی نیز کشانده است و این هشدار را پیش روی ما می‌گذارد که هیچ‌کس در امان نیست. در این میان بازی Call of Duty: Modern Warfare با استفاده از این موضوع داستانی جذاب پر از خیانت و صحنه‌های هیجان‌انگیز آماده کرده است که هوش ازسرتان خواهد برد. از سویی Wolf که رهبر گروه تروریستی خبیثی است می‌خواهد سر به تن قدرت‌های غربی نباشد و چه راهی بهتر از اینکه با یکی از گروه‌های نظامی آزادی‌خواه که قبلاً تحت حمله روسیه قرارگرفته است همکاری کرد؟ فرح که جنگ‌جویی آزاده خواه است با کاپیتان پرایس دست‌به‌یکی می‌کند و این بار باید تاکتیک مبارزه را تغییر داد. Activision تمام تلاشش را برای خلق دنیایی خاکستری به خرج داده است و بعد از غیبتی یک‌ساله، بخش داستانی جذابی برای طرفداران مهیا شده است.

Infinity Ward علاوه بر داستان، تمرکز ویژه‌ای روی بخش مولتی پلیر داشته است. این اولین نسخه از بازی است که با موتور گرافیکی جدیدی روانه بازار شده است و همان ابتدای کار و به دست گرفتن تفنگ می‌توان تغییرات را مشاهده کرد. مود جدید Gunfight شمارا در یک نبرد دونفره قرار می‌دهد که باید به کمک دوست خود، دشمن را تار و مار کنید، چالش آنجاست که هر دست یک سلاح به شما داده می‌شود و هیجان اینجاست که خود را نشان می‌دهد. جلوه‌های بصری بازی آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که هیچ بازی به گردپای آن نخواهد رسید، کافی است که به سمت دشمن شلیک کنید تا رد گلوله و همچنین خون پاشیده شده از بدن حریف را مشاهده کنید. حالا جوایز Killstreak نیز برگشته‌اند و با کشتن چند نفر پشت سر هم می‌توانید جت‌های جنگی را به سمت حریف روانه کنید و روزگارش را تیره‌وتار کنید. Call of Duty: Modern Warfare جنگ مدرن در دل صحرا و کوچه و خیابان‌های گم‌شده و ماتم‌زده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در یک‌کلام فوق‌العاده است و پیشرفت عجیب‌وغریبی نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته است. کافی است سلاح به دست بگیرید و روانه میدان جنگ شوید آنگاه هیجان را باپوست و خون خودخواهید کشید. زیر نظر کاپیتان پرایس بجنگید و سایه سیاه و تاریک تروریسم را از روی دنیای مدرن پاک‌کنید، اینجا خاک مقدس Call of Duty است، بااحتیاط وارد شوید!

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Windows 7 64-bit (SP1) or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Video: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 or AMD Radeon HD 7950
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 8 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

Operating System: Windows 10 64-bit latest update
Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X Processor
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 12 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Call of Duty Modern Warfare is a first-person shooter video game developed by Infinity Ward and published by Activision. Serving as the sixteenth overall installment in the Call of Duty series, as well as a reboot of the Modern Warfare sub-series, it was released on October 25, 2019, for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One. The game is set to take place in a realistic and modern setting. For the first time in the franchise’s history, Call of Duty: Modern Warfare will support cross-platform multiplayer. Activision has also confirmed that the franchise’s traditional season pass had been scrapped and loot boxes removed, enabling the company to distribute free post-launch content to all players.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 189 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 114 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Call of Duty Modern Warfare نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Call of Duty Modern Warfare کرک شده است ؟

خیر بازی Call of Duty Modern Warfare به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

۲
آیا می توان Call of Duty Modern Warfare را آفلاین بازی کنم ؟

این بازی به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
آپدیت جدید Call of Duty Modern Warfare را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۴
حجم بازی Call of Duty Modern Warfare برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Call of Duty Modern Warfare روی وب سایت پارسی گیم، 189 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۵
آیا سیستم من بازی Call of Duty Modern Warfare را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Call of Duty Modern Warfare شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon HD 7950 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Modern Warfare را بررسی کنید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,035 دیدگاه
  • Avatar

    Saeed

    مهمان

    سلام ببخشید این آپدیت کیه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلتد

    مهمان

    الان میشه این گیم رو دانلود کرد ؟! من گیم تو بتل نت دارم ولی سرعت بتل نت کمه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرید

    مهمان

    سلام این بکاپو میشه برای استیم استفاده کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام آقا یه سوال من الان اینو از اول تا آخر دانلود کردم اسخراج کردم آماده آماده هست فقط یه چیزی الان اینو میخوام بک آپ بزنم تو بتل نت call of duty modern warfar برام میاره بعد میگه باید اینو دانلود کنی بد دوباره بک آپ امتحان کنی این چطوریه من چیکار کنم یکی کمک کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صالح

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    این بکاپی که گزاشتین برای آخرین آپدیت موجود بازی هستش؟
    بکاپ بروزیه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یوسف در پاسخ به صالح

      مهمان

      سلام دارم دانلود میکنم اگه بروز بود چند روز 19 ابان میگم

  • Avatar

    ●mamad●

    مهمان

    آقا این رو دانلود کنم میتونم بخش داستانی رو بازی کنم یا حتما باید خریداری کنم؟لطفا سریع جواب بدید میخوام دانلود کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      هبچی در پاسخ به ●mamad●

      مهمان

      برو از بتل نت دان کن

    • Avatar

      رضا در پاسخ به ●mamad●

      مهمان

      نه باید بخری ?ناموسا مردیم واسه کرکش

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,035 دیدگاه