Sekiro Shadows Die Twice
یحیی رحیمی

80 درصد از موجودی انبار Sekiro: Shadows Die Twice به فروش رفته است

یحیی رحیمی 13 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,411 بازدید

استدیو FromSoftware با انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice کولاک کرد و موفق به جذب نظر بسیاری از منتقدان شد و البته میازاکی نیز از آن مبارزه های سخت خود رونمایی کرد و داد بسیاری از بازیکنان را در آورد. همان هفته اول بود که Sekiro: Shadows Die Twice موفق به کسب مقام پرفروش ترین بازی هفته ژاپن شد و این اتفاق در مورد بریتانیا نیز تکرار شد.

بازی های خوب شایسته فروش خوب نیز هستند و حالا به لطف آمار و ارقام منتشر شده توسط Media Create، بیش از 80 درصد از موجودی انبار بازی Sekiro: Shadows Die Twice به فروش رفته است و جالب است که این اتفاق تنها یک هفته بعد از عرضه بازی اتفاق افتاده است و به همین دلیل این کمپانی عرضه بازی را به عنوان یک شروع قدرتمند و عالی قلمداد کرده است.

این آمار مربوط به کشور ژاپن است و البته بر خلاف دیگر کشورها، بازیکنان ژاپنی تنها موفق به خرید نسخه PS4 این بازی شدند و نسخه های دیگر در دسترس آن‌ها قرار نگرفت. البته اتنظار می رفت که نسخه Xbox One این بازی نیز به همین میزان به فروش برسد و باید دید که آمار مربوط به هفته های بعدی این بازی به چه شکلی خواهد بود. جالب است که Sekiro: Shadows Die Twice اخیرا مقام اول فروشگاه مایکروسافت را به دست گرفته است و به نظر می رسد که فروش خوبی روی Xbox نیز داشته باشد.

Sekiro علاوه بر ژاپن در کشورهای دیگر نیز شروع خوبی داشته است و همان طور که گفتیم در هفته اول بازی، مقام پرفروش ترین بازی هفته بریتانیا به نام Sekiro زده شد و هفته پیش نیز شاهد سوم شدن این بازی در همین جدول بودیم. Sekiro: Shadows Die Twice در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است و مانند همیشه می توانید نظر خود را در مورد موفقیت بازی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.