red dead redemption 2
یحیی رحیمی

تنها 408 هزار نسخه از Red Dead Redemption 2 روی Epic Games Store فروش رفته است

یحیی رحیمی 1 دی 1398 بدون دیدگاه
672 بازدید

همه ما داستان بلند بالای انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را روی PC می دانیم. این بازی ابتدا روی کنسول های نسل هشتم منتشر شد و بعد از درخواست های متعدد طرفداران و همچنین شایعات مختلفی که از انتشار بازی می شنیدیم، توسط Rockstar Games روی PC نیز عرضه شد. ماه گذشته این بازی روی فروشگاه Epic Games Store منتشر شد و همان لحظه های اول با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرد.

نسخه پورت شده بازی ضعیف بود و مشکلاتی در اجرا داشت. همین باعث شد که منتقدان دست به قلم شوند و همین تاثیر فوق العاده بدی روی روند فروش بازی داشته است. امروز SuperData آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2 را در ماه گذشته اعلام کرده است و جالب است که تنها 408 هزار نسخه از این بازی روی Epic Game Store به فروش رفته است. این بازی در مقایسه با عنوان Borderlands 3 که با توجه به اختصاصی بودن آن در ماه اول 1.78 میلیون نسخه به فروش رسید؛ فروشی پایین داشته است.

فاکتورهای مختلفی در این نتیجه دخیل بوده اند. اول اینکه بازی Red Dead Redemption 2 روی Rockstar Launcher نیز در دسترس بوده است و همچنین یک ماه بعد نیز روی استیم منتشر شد. همچنین این بازی یک سال است که روی پلتفرم های دیگر در دسترس است و با این حساب 408 هزار نسخه آمار بدی نیست البته دقیقا آن چیزی نیست که همه انتظارش را داشتند. برای نمونه بازی Red Dead Redemption 2 اصلا نتوانست به میان 10 بازی پرفروش ماه نوامبر راه پیدا کند.

انتشار بازی روی استیم نیز چنگی به دل نزد و این نسخه نیز با مشکلاتی مواجه بود. به هرحال آپدیت های مختلف مشکلات را حل کرده است و می توان یک تجربه خوب از بازی دریافت کرد. باید دید که تخفیف های کریسمس چه تاثیری داشته است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.