فروش بازی Resident Evil 2
محمد صادق شجاعی

آمار فروش بازی های Resident Evil 2 و Resident Evil Village اعلام شد

محمد صادق شجاعی 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
418 بازدید

شرکت کپکام به تازگی آمار فروش آثار سری رزیدنت اویل را منتشر کرده که به واسطه آن تعداد نسخه‌های خریداری شده از بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Resident Evil Village مشخص شده است.

شرکت Capcom اخیرا لیست بازی‌های Platinum خود را به روز کرده است. این لیست شامل آثاری می‌شود که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته‌اند. بر این اساس مشخص شده است که از 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397) تا 31 دسامبر 2022 (10 دی 1401) تعداد 11.2 میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake به فروش رسیده است.

در مقابل فروش بازی رزیدنت اویل ویلیج، به عنوان آخرین بازی منتشر شده از سری Resident Evil، در بازه زمانی 7 مه 2021 (17 اردیبهشت 1400) تا پایان سال گذشته میلادی برابر با 7.4 میلیون نسخه بوده است. در رابطه با عملکرد تجاری آثار مجموعه مذکور می‌توان به بازی‌های Resident Evil 5 و Resident Evil 3 به ترتیب با فروش 8.6 میلیون نسخه و 6.4 میلیون نسخه اشاره کرد. بازی Resident Evil 7: Biohazard با فروش 11.7 میلیون نسخه، سومین اثر پر‌فروش شرکت کپکام محسوب می‌شود.

فروش بازی Resident Evil Village

Resident Evil Village آخرین اثر منتشر شده سری رزیدنت اویل

بازی Resident Evil 2 Remake در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. در این بازی کنترل دو شخصیت به نام‌های لئون اس کندی و کلیر ردفیلد را در دست گرفته و باید آن‌ها را از راکون سیتی که اهالی آن به زامبی تبدیل شده‌اند، خارج کنید.

بازی Resident Evil Village دنباله بازی رزیدنت اویل 7 بوده و از ویژگی‌های آن از جمله زاویه دید اول شخص بهره می‌برد. در این اثر باری دیگر کنترل ایتن وینترز را بر عهده گرفته و وارد یک دهکده مرموز اروپایی می‌شوید. در این دهکده موجودات مختلف خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها حضور داشته و ایتن باید با مبارزه با آن‌ها فرزند خود را نجات دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake تازه‌ترین اثر معرفی شده از سری Resident Evil است. این بازی قرار است در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) در کنار کامپیوتر، روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس نیز منتشر شود. در بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک، لئون اس کندی وظیفه دارد که اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا، را از یک دهکده اسپانیایی که تحت کنترل گروه Los Illuminados قرار دارد، نجات دهد. نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 در کنار ارتقا‌های گرافیکی، حاوی بهبود‌های مختلفی در بخش گیم پلی خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.