red dead online
یحیی رحیمی

میزان فروش Red Dead Redemption 2 روی فروشگاه استیم پایین است

یحیی رحیمی 17 آذر 1398 بدون دیدگاه
948 بازدید

استودیو Rockstar Games با محافظه کاری هایش مشهور است. این استودیو بازی Red Dead Redemption 2 را سال پیش برای کنسول های نسل هشتم عرضه کرد و کاربران PC را جا گذاشت. حالا بعد از انتشار بازی برای این پلتفرم جدید، مشکلات پورت و عدم اجرای درست نیز به مکافات دیگری تبدیل شد. بالاخره این بازی نیز به لیست بلند بالای بازی های پورت شده PC که مشکل جدی دارند اضافه شد.

استودیو Rockstar البته آپدیت های متعددی برای رفع مشکل عرضه کرده است اما هنوز مشکلات جدی پا برجا هستند. همین باعث شده است که بسیاری نسبت به خرید بازی سرد شوند و آمار فروش بازی پایین باشد. هنگامی که نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 تایید شد، فروشگاه Rockstar و Epic Games به عنوان محل فروش بازی اعلام شد و قرار شد که فروشگاه استیم در آینده به لیست اضافه شود. حالا بازی روی این فروشگاه نیز عرضه شده است و می توان بازی را از آنجا نیز خریداری کرد.

به نظر می رسد که انتقادات متعدد پیرامون بازی باعث افت فروش این بازی روی استیم شده است و بسیاری از کاربران توصیه کرده اند که کسی بازی را خریداری نکند. دیروز که روز عرضه بازی روی استیم بود، تعداد کاربران Red Dead Redemption 2 به زور به 12 هزار نفر رسید. کافی است این رقم را با میزان فروش و تعداد بازیکنان آنلاین GTA 5 مقایسه کرد تا عمق ماجرا را متوجه شد.

البته اینکه نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 تنها یک ماه است که روی فروشگاه های مختلف عرضه شده است نیز تاثیرگذار است. هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم اما بازهم با میزان فروش پایینی مواجه هستیم و امیدواریم که Rockstar بتواند این مشکل را با انتشار آپدیت های متعدد حل کند. شما بازی را از کدام فروشگاه خریداری کرده اید؟ نظر خود را در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.