layers of fear
یحیی رحیمی

با بازی‌های رایگان این هفته Epic Games Store آشنا شوید: Layers Of Fear و Q.U.B.E 2

یحیی رحیمی 3 آبان 1398 بدون دیدگاه
952 بازدید

یک هفته دیگر از عمر ما انسان ها گذشت و بسیار ناراحت کننده است که اینطور عمر ما سریع تمام می شود. ممکن است در این میان دریافت چند بازی رایگان حالتان را سر جایش بیاورد و خب به لطف Epic Games Store، هر هفته دو بازی رایگان دریافت خواهیم کرد و این هفته نیز می توانید دو بازی Layers Of Fear و Q.U.B.E 2 را به صورت مجانی و برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کنید.

بازی Layers of Fear در واقع یک بازی روان شناختی در ژانر ترس است که سال 2016 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شده است. در این بازی شما کنترل یک نقاش با مشکلات روانی را به دست خواهید گرفت که در دوران ملکه ویکتوریا زندگی می کند و به صورت مرحله ای، هر بار رازهای مهیبی و ترسناکی را در مورد خود او و دنیای پیرامونش کشف خواهید کرد. این بازی آن زمان امتیازات نسبتا خوبی دریافت کرد و به عنوان یک بازی رایگان قطعا اوقات شما را به خوبی پر خواهد کرد.

دیگر بازی مجانی این هفته Epic Games Store نیز Q.U.B.E 2 نام دارد. این بازی در واقع یک عنوان معمایی بر پایه فیزیک است که در سال 2017 روانه بازار شده است. این بازی در واقع یک پروژه دانشجویی بوده است که بعدها گسترش یافته است و روی پلتفرم های مختلفی عرضه دشه است. در این بازی شما یک آواتار را در طول یک سری مراحل پیش خواهید برد و در آخر از نقطه خروج بیرون می روید. این بازی شبیه سری Portal است. منتقدان نیز امتیازات متوسطی به این بازی داده اند اما حالا که رایگان شده است، سنگ مفت، گنجشک مفت!

بازی های Layers of Fear و Q.U.B.E 2 حالا تا روز 31 اکتبر میلادی رایگان شده اند و می توانید همین الان به فروشگاه Epic Games Store مراجعه کنید و آن‌ها را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.