Call-of-Duty-Modern-Warfare-
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Call of Duty: Modern Warfare مشکل کرش و باگ های بازی را رفع می کند

یحیی رحیمی 6 آبان 1398 1 دیدگاه
2,764 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare دو روز پیش به طور رسمی عرضه شد. این بازی همان ابتدا یک سری باگ های خاص خودش را داشت که استودیو Infinity Ward در آپدیت روز اول آن، قول برطرف کردنشان را کرد. حالا این پچ برای برطرف کردن مشکلات در تمامی پلتفرم هایی که بازی رویشان قرار دارد منتشر شده است و علاوه بر آن پلی لیست بازی نیز آپدیت شده است.

استودیو یک آپدیت کوچک را منتشر کرده است که مشکلات گفته شده توسط بازیکنان را برطرف می کند. یکی از بزرگ ترین مشکلات رفع شده اما کرش کردن بازی است که برای بسیاری آزار دهنده بود و حالا این مشکل روی تمامی پلتفرم ها حل شده است. این آپدیت همچنین باگی که به بازیکنان اجازه می داد تا امتیازهای بیشتری را در سناریوهای خاصی دریافت کنند را برطرف کرده است و دیگر به قولی مهمانی تمام شده است.

همچنین پلی لیست بازی نیز آپدیت شده است و می توانید اضافه شدن FFA و Turning on Ground War و البته حذف 10v10 Domination را از Aniyah را مشاهده کنید. حالا هنگام استفاده از دوربین تفنگ ها، ADS بهبود یافته است. افرادی که هنگام طی کردن مرحله Highway با مشکل مواجه شده اند، حالا می توانند بدون مشکل مرحله را به پایان برسانند. علاوه بر آن‌ها هنگام انجام دادن چالش های به خصوصی ممکن بود که امتیاز آن ثبت نشود و این مشکل نیز برطرف شده است.

دو ارور به خصوص برای بازیکنان PC به نام ارورهای Dev Error 6056 و Dev Error 6165 نیز نمایش داده می شد که حالا توضیح داده شده اند. اولی زمانی پیدا می شود که توسعه دهندگان در حال حل یک مشکل باشند و به این منظور بازی با کیفیت پایین تری در دسترس خواهد بود. دومی نیز مشکلی جدی است که باید بازی را در کلاینت Battle.Net اسکن و بازسازی کرد.

اگر بازی را نصب کرده اید، این آپدیت را حتما دریافت کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد مهدی

    مهمان

    سلام ممنون از سایت عالی و خوبتون. میشه لینک آپدیت رو بزارید؟ ممنونم

    پاسخ دهید